گیمینگرویتی

ثبت نام

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی نسل نهمی Red Dead Redemption 2 در دست ساخت بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق اسناد لو رفته مایکروسافت، این شرکت قصد داشته تا نسخه‌ی نسل نهمی این بازی را در روز اول عرضه در سرویس گیم‌پس قرار دهد.

با اطلاعاتی که از طریق اسناد ویرایش‌نشده کمیسیون فدرال تجارت آمریکا (FTC) بر علیه مایکروسافت (Microsoft) لو رفت، چیزهای مختلفی از این شرکت فاش شد. کنسول نسل‌ دهمی برپایه فضای ابری، کنسول میان‌نسلی ایکس‌باکس سریز ایکس، کنترلر جدید ایکس‌باکس و برنامه‌هایی برای عناوین آینده‌ی استودیوی بتسدا (Bethesda)، همگی در این اسناد بودند. حالا چیز دیگری غیر از این موارد به چشم می‌خورد. عرضه نسخه نسل نهمی بازی Red Dead Redemption 2 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس.

اسناد لو رفته‌ی ذکر شده، ایمیل‌های رد و بدل شده‌ی داخلی بین تیم رهبری ایکس‌باکس را در ماه مه سال 2022 نشان می‌دهد که فیل اسپنسر (Phil Spencer)، سارا باند (Sarah Bond) و مت بوتی (Matt Booty) جزو کسانی هستند که درمورد چگونگی پر کردن فضای خالی‌ برنامه انتشار ایکس‌باکس را بعد از تاخیر خوردن بازی Starfield صخبت می‌کنند. در بین چندین عناوین ترد-پارتی ذکر شده در این بحث، به نسخه‌ی نسل نهمی بازی Red Dead Redemption 2 اشاره شده است.

مایکروسافت امیدوار بوده تا با شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) قراردادی را ببندد تا پورت نسل‌نهمی این بازی را در روز اول به گیم‌پس بیاود. اما طبق ایمیل‌ها، مایکروسافت شانس اینکه این قرارداد به سرانجام برسد را بسیار کم احساس کرده.

این اولین بار نیست که درمورد عرضه‌ی نسخه‌ی نسل‌نهمی این بازی برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز می‌شنویم. بازی‌ای که بیش از 55 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته است. افشاگری‌ها در ماه مه سال 2022 ادعا کردند که قطعاً نسخه نسل‌نهمی این بازی در دست توسعه است، اما در اواخر سال، استودیوی راکستار (Rockstar) اعلام کرد که تمرکز خود را از این برنامه‌ها برداشته تا به روی توسعه بازی GTA 6 تمرکز کند.

 

اینکه آیا نسخه‌ی نسل بعدی این بازی هنوز در دست ساخت قرار دارد یا خیر معلوم نیست، اما طرفداران می‌توانند از اینکه این استودیو دوباره نسخه اول این سری را عرضه کرد، امیدوار باشند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *