گیمینگرویتی

ثبت نام

مشخصات کنسول میان نسلی Xbox لو رفت

به گزارش گیمین‌گرویتی،در طول دادگاه کمیسیون تجارت فدرال آمریکا، مایکروسافت اعلام کرد که انتظار دارد نسل بعدی کنسول‌ها در سال ۲۰۲۸ آغاز شود. بسیاری مشکوک بودند که این شرکت برنامه‌هایی برای یک Xbox نسل بعدی دارد، که بیشتر یا کمتر به دلیل چندین سند دادگاهی لو رفته (با تشکر از ResetEra) تایید شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که شرکت قبل از آن، کنسول‌های فعلی Xbox Series را با ویژگی‌های جدیدی تجدید می‌کند.

کنسول جدید Xbox Series X که به نام رمز Brooklin شناخته می‌شود، عملکرد GPU با توان ۱۲ ترافلاپس و رزولوشن ۴K را ارائه خواهد داد. همچنین دارای ۲ ترابایت حافظه داخلی، یک پورت USB-C، دو پورت USB-A و تحویل محتوای “کاملاً دیجیتال” خواهد بود. همچنین می‌توان انتظار داشت که وای-فای سریع‌تری با Wi-Fi 6E و کاهش ۶ نانومتری برای بهبود کارایی و طراحی استوانه‌ای‌تری داشته باشد.

توان منبع تغذیه با ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده است، در حالی که حالت آماده به کار مصرف انرژی کمتری با ۲۰ درصد مقایسه با مدل‌های فعلی ارائه می‌دهد. همچنین با کنترلر بی‌سیم Xbox Wireless 2 جدید همراه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که اعلام رسمی این کنسول در سال مالی ۲۴/۲۵ حدود ماه ژوئیه صورت گیرد و در نوامبر با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شود. مهم است که توجه داشته باشید که Xbox Series S همچنین تجدید نظر می‌شود و با نام رمز Ellewood شناخته می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهد در سپتامبر همان سال با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد. مایکروسافت هیچ‌یک را به صورت رسمی اعلام نکرده است، بنابراین در ماه‌های آتی برای جزئیات بیشتر منتظر بمانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *