گیمینگرویتی

ثبت نام

کنسول نسل بعدی Xbox هیبریدی ابری میباشد

به گزارش گیمین‌گرویتی،اطلاعات مهمی درباره برنامه‌های سخت‌افزاری مایکروسافت برای چندین سال آینده به لطف اسناد FTC که به صورت تصادفی منتشر شده‌اند، به نمایش درآمده است. به موجب این اطلاعات، مایکروسافت قصد دارد به ادامه یکپارچگی بیشتر فناوری ابر برای نسل بعدی Xbox بپردازد که احتمالاً در سال ۲۰۲۸ یا بعد از آن عرضه خواهد شد.
مایکروسافت در چندین سال اخیر از فناوری ابری برای اهداف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود استفاده کرده است و بر اساس اسناد منتشر شده (توسط Reddit)، نسل بعدی از Xbox که به عنوان یک “تجمع کامل” از سخت‌افزار محلی و فناوری ابری توصیف شده است – قصد دارد با ارائه یک پلتفرم کاملاً “غرق‌کننده” ابری برای بازی‌ها و برنامه‌ها، همچنین چندین بازی ابری نیز ادامه دهد.
آخرین مورد، چیزی است که در مورد مایکروسافت بیشتر دیده‌ایم. فناوری ابر به طور گسترده در حالت چندنفره بازی Crackdown 3 مورد استفاده قرار گرفته است، در حالی که شرکت همچنین با Kojima Productions همکاری کرده تا یک بازی ابری انحصاری برای Xbox توسعه دهد.
در همین حال، در سند منتشر شده در مکان‌های دیگر (توسط Reddit)، برنامه‌های داخلی اولیه برای مشخصاتی که احتمالاً در نسل بعدی Xbox استفاده خواهند شد نیز ظاهر شده است. اسلاید مرتبط می‌گوید که توجه مایکروسافت به دنبال “توسعه پلتفرم بازی هیبرید نسل بعدی قادر به بهره‌برداری از توانایی ترکیبی مشتری و کلاود برای ارائه تجربه غرق‌کننده‌تر و کلاس‌های جدیدی از تجربه بازی” است.
به نظر می‌رسد مایکروسافت در مورد سخت‌افزاری که برای نسل بعدی کنسول‌های خود استفاده خواهد کرد، چندین گزینه را در نظر می‌گیرد، از جمله انتخاب بین ARM64 یا x64 (Zen 6)، نوع تعادلی که باید در مورد هسته‌های بزرگ و کوچک پردازنده بیافرارت کند، انتخاب بین همکاری با AMD یا اجاره فناوری Navi 5 شرکت، و موارد دیگر. در همین حال، شرکت نیز به اهدافی از قبیل DirectX ray tracing نسل بعدی، نورپردازی جهانی پویا، بهینه‌سازی رندرینگ میکروپلیگون و افزایش وضوح به وسیله یادگیری ماشینی دست می‌دهد.
با توجه به حقیقت که نسل بعدی از کنسول‌های Xbox هنوز چندین سال فاصله دارد، منصفانه است که بگوییم که حتی با این اسناد منتشرشده، برنامه‌ها احتمالاً در حال حاضر کاملاً تثبیت نشده‌اند .

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *