گیمینگرویتی

ثبت نام

عرضه بازی Red Dead Redemption برای PS4 و نینتندو سوئیچ در هفته آینده

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Rockstar رسما اعلام کرد بازی Red Dead Redemption و بسته الحاقی Undead Nightmare برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه می‌شوند. بازی Red Dead Redemption برای PS4 و نینتندو سوئیچ هفته آینده منتشر خواهد شد. دارندگان پلی استیشن 5 می‌توانند از طریق قابلیت Backwards Compatibility آن را تجربه کنند.

این عنوان و Undead Nightmare پیش از این هم از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل روی ایکس باکس سریز ایکس/اس قابل بازی بودند.

بازی به‌صورت دیجیتالی روز 17 اوت (26 مرداد) برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ با قیمت 50 دلار در دسترس قرار می‌گیرد. راکستار در سایت رسمی این عنوان گفت نسخه فیزیکی روز 13 اکتبر (21 مهر) عرضه می‌شود.
این پورت دست‌خوش تغییراتی شده، اما یک ریمستر یا بازسازی کامل نیست. از زبان‌ها و تروفی‌های جدیدی در پلی استیشن پشتیبانی خواهد شد. در این عرضه مجدد خبری از بخش آنلاین نیست. زبان‌های پشتیبانی شده جدید چینی ساده و سنتی، کره‌ای، لهستانی، پرتغالی برزیلی، روسی و اسپانیایی آمریکای لاتین هستند.

استودیوی Double Eleven که روی Fallout 76، Mincraft Dungeons، Crackdown 3 و Limbo کار کرده بود، بازی Red Dead Redemption را برای پلی استیشن 4 و سوئیچ توسعه می‌دهد.

روز آینده قرار است شرکت مادر Rockstar یعنی Take-Two روز آینده گزارش مالی جدیدی ارائه دهد. خبر عرضه این عنوان فقط یک روز قبل از جلسه فردا اعلام شد. مدیریت Take-Two در جلسات قبلی خود با سرمایه‌گذاران گفته بود برای عرضه مجدد 2 بازی برنامه‌ریزی می‌کند. بسیاری معفتدند یکی از آن‌ها Red Dead Redemption بود که معرفی شد. حال اما عنوان دیگر چه خواهد بود؟ برخی حدس می‌زنند کالکشن Borderlands هدف بعدی باشد.

این عنوان قبلا سال 2010 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه شده بود. قبلا از طریق استریم آنلاین PS Now می‌شد آن را روی پلی استیشن 4 تجربه کرد. اما در اکتبر 2022 این امکان از بین رفت که یعنی دارندگان پلی استیشن 4 از آن زمان تاکنون هیچ راهی برای تجربه آن نداشتند. از آن طرف بازی برای ایکس باکس وان و ایکس باکس سریز ایکس/اس در دسترس قرار دارد.

البته پیش از این هیچ‌وقت شاهد عرضه این عنوان برای کنسول نینتندو سوئیچ نبودیم.

دنباله این بازی سال 2018 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. نسخه پی‌سی آن هم با کمی تاخیر عرضه شد، اما بازی اول هرگز برای پی‌سی در دسترس قرار نگرفت.

شرکت Rockstar در حال حاضر مشغول کار روی نسخه جدید Grand Theft Auto است. برخی معتقدند شاید در سال 2024 شاهد عرضه آن خواهیم بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *