گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی Monster Hunter 6 هم‌زمان بر روی کنسول سوئیچ ۲ عرضه خواهد شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،با ادعای اینکه نینتندو دموهای فنی نسل جدید سوئیچ را در جلسات پشت درهای بسته در گیمزکام در ماه اوت به توسعه‌دهندگان نشان داده باشد، اخیراً اطلاعات فاش شده بیشتری مربوط به کنسول سوئیچ ۲ در سطح اینترنت قابل مشاهده است که شامل برخی از بازی‌هایی‌است که می‌توان انتظار انتشار آنها برای این سیستم را داشت.
یکی از این بازی‌ها، به ادعای یک منبع داخلی شناخته‌شده، باید نسخه بعدی مجموعه بازی‌های Monster Hunter باشد. به این بازی به تازگی توسط کپکام در یک ویدیو به مناسبت 20 سالگی مجموعه اشاره شده است. بر اساس گزارش فلیپه لیما از Universo Nintendo، که در ماه‌های اخیر سابقه‌ای در لیک‌های دقیق از نینتندو داشته، Monster Hunter 6 هم‌زمان بر روی کنسول نسل بعدی نینتندو عرضه خواهد شد، که به گفته شایعات در نیمه دوم سال 2024 به بازار می‌آید.

لیما در انجمن Famiboards نوشت: «نسخه بعدی Monster Hunter برای نینتندو‌ سوئیچ نسل بعدی عرضه خواهد شد.»
اگرچه Monster Hunter World هرگز برای نینتندو سوئیچ در دسترس قرار نگرفت، اما کپکام با بازی Monster Hunter Rise که ابتدا به عنوان انحصاری سوئیچ منتشر شد، موفقیت کاملاً قابل توجه‌ای را تجربه کرد. با توجه به گزارش‌های اخیر که می‌گویند سوئیچ 2 قادر به تولید تصاویر مقایسه‌پذیر با PS5 و Xbox Series X/S با پشتیبانی از بازی با کیفیت 4K/60 فریم بر ثانیه، DLSS و ری‌تریسینگ است، منطقی است که کپکام بخواهد اطمینان حاصل کند که بازی Monster Hunter بعدی خود هم به کنسول نینتندو برسد.
اخیراً لیما اعلام کرد که Far Cry 7 که گفته می‌شود در پاییز 2025 منتشر شود نیز هم‌زمان روی سوئیچ ۲ عرضه خواهد شد. در واقع، بر اساس یک منبع داخلی برجسته دیگر، می‌توان انتظار داشت که بسیاری از بازی‌های AAA مولتی‌پلتفرم مهم برای سوئیچ۲ معرفی شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *