گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی‌های مولتی‌پلتفرم زیادی برای نینتندو سوئیچ 2 منتشر خواهد شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،بازی‌های مولتی‌پلتفرم زیادی برای کنسول نینتندو سوئیچ 2 منتشر خواهد شد.اگر به اطلاعات منتشر شده اخیر اعتماد کنیم، می‌توان گفت که نینتندو سوئیچ 2 بهبود قابل توجهی در قابلیت‌های فنی نسبت به نسل قبلی خود دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که نینتندو در ماه اوت به توسعه‌دهندگان نمونه‌های تکنولوژی پشت درهای بسته نمایش داده و پس از آن اعلام شده است که از روش DLSS استفاده می‌کند تا این کنسول قادر به اجرای بازی‌ها با کیفیت 4K/60 فریم در ثانیه با پشتیبانی از ری‌تریسینگ باشد.

با توجه به اینکه نینتندو سوئیچ 2 به این قابلیت‌ها شناخته می‌شود، و این برخلاف سیاست‌های کنسول نینتندو است،نسل بعدی سوئیچ انتشار‌های همزمان مولتی‌پلتفرمی بیشتری خواهد داشت. این نکته را تام هندرسون اعلام کرده است. او به تازگی در توییتر با ابراز هیجان خود از تکنولوژی سوئیچ 2، ادعا کرده است که در 12-18 ماه آینده، ما شاهد “تعداد زیادی” معرفی بازی‌های مولتی‌پلتفرمی همزمان با نسخه‌های PS5، Xbox Series X/S و کامپیوتر شخصی خواهیم بود.

اینسایدرها ادعا کرده‌اند که نینتندو ، نیمه دوم سال 2024 را به عنوان تاریخ عرضه هدف قرار داده است، که احتمالاً به این معناست که ما در ماه‌های آینده اطلاعات رسمی دریافت خواهیم کرد. در مورد چندین عنوان مهم مولتی‌پلتفرمی که ممکن است ارائه کنند، به بازی‌هایی مانند “Far Cry 7” و “Monster Hunter 6” میتوان اشاره کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *