گیمینگرویتی

ثبت نام

اطلاعات جدید از Far Cry 7 لو رفت، بازی دارای یک داستان “غیرخطی” خواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی،اطلاعات جدید از بازی بعدی یوبیسافت یعنی Far Cary 7 لو فته است.تا قبل از این، بازی‌های Far Cry به خاطر نوآوری‌هایشان و داستان‌های متفاوت خودشان شناخته می‌شدند، اما می‌توان گفت که این مجموعه به نوعی در یک الگوی تکراری افتاده و به ویژه Far Cry 6 بسیار ضغیف بود. خوشبختانه به نظر می‌آید که سازندگان اصلی مجموعه، یعنی Ubisoft Toronto، ممکن است برای Far Cry 7 چیزی منحصر به فرد‌تر در نظر گرفته باشند.

با توجه به اطلاعات از داخل Ubisoft که از منبع قابل اعتماد Tom Henderson ارائه شده است. Far Cry 7 دارای یک داستان “غیرخطی” خواهد بود که بازیکنان می‌توانند به هر نحوی که می‌خواهند مدیریت کنند. به نظر می‌آید که داستان اصلی این است که شما رئیس یک خانواده ثروتمند هستید که خانواده‌تان توسط یک فرقه توطئه‌گر به نام “پسران حقیقت” ربوده شده‌اند. وظیفه شما این است که اعضای خانواده‌تان را نجات دهید و می‌توانید ترتیبی را که می‌خواهید برای پیگیری آنها انتخاب کنید. به طور جالب، گفته شده که در بازی چیزی مانند محدودیت زمانی وجود دارد و بازیکنان باید خانواده‌شان را در داخل 72 ساعت بازی نجات دهند، که حدوداً معادل 24 ساعت واقعی خواهد بود. بسته به انتخاب‌هایی که می‌کنید، برخی از اعضای خانواده ممکن است واقعاً بمیرند، که تغییراتی در داستان بازی ایجاد خواهد کرد.

آقای Henderson همچنین اعلام کرده است که در بازی یک مکانیک جدید “اعتراف‌گیری” وجود خواهد داشت، که قطعاً برخی از جدل‌ها را به وجود خواهد آورد. با این حال، این به معنای “شکنجه کردن شخصی و در نهایت به دست آوردن جواب” نخواهد بود. هدف شما ممکن است دروغ بگوید، از پاسخ دادن خودداری کند یا حتی از دست شما فرار کند.

البته، تا زمانی که یک اعلام رسمی انجام نشده باشد، این اطلاعات را با اندکی احتیاط باید در نظر گرفت. اما Henderson در گذشته چندین بار به اطلاعات صحیح در مورد Ubisoft دست یافته است. در مورد آینده Far Cry هم حرف زده بود و اعلام کرده بود که دو پروژه در دست انجام است. بازی Far Cry 7 (پروژه Blackbird) و یک بازی چندنفره به سبک Tarkov (پروژه Maverick). در گزارش، او اشاره کرده بود که احتمالاً بازی در آلاسکا رخ خواهد داد.پیش از این کارگردان جدید این فرنچایز آقای هولمز به پست جدید خود اشاره کرده بود

به طرز جالبی، Henderson شایعه دیگری را رد کرده است و آن ادعا کرده بود که بازی بعدی در مجموعه Ubisoft با نام Far Cry: Rise خواهد بود و در یک جزیره نزدیک کره ایجاد می‌شود. پس احتمالاً می‌توانید این موضوع را از لیست پیش‌بینی‌هایتان حذف کنید.  گفته می‌شود Far Cry 7 در سال 2025 منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این شایعات جدید چیست؟

همچنین ما بازی Far Cry 6 را برسی کرده‌ایم،این نقد‌ و برسی را از دست ندهید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *