گیمینگرویتی

ثبت نام

کارگردان جدیدی برای مجموعه Far Cry انتخاب شد

فرنچایز Far Cry به‌راحتی یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های Ubisoft در حال حاضر است و اگرچه هنوز (حداقل به‌صورت رسمی) شفافیت زیادی در مورد آینده فرنچایز «فار کرای» وجود ندارد، ولی بالاخره مطلع شدیم که چه کسی قرار است در آینده از این مجموعه پول‌ساز مراقبت کند. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

FC6-Cover

این وب‌سایت VGC بود که متوجه این جابه‌جایی در قسمت رهبری فرانچایز «فار کرای» شد؛ یک مدیر جدید باسابقه کار بر روی نسخه‌های قبلی این مجموعه با اسم درو هلمز، زین‌پس سکان هدایت Far Cry را بر عهده خواهد گرفت.

هولمز که پیش‌ازاین رهبر روایت داستانی بازی‌های Far Cry Primal و Far Cry 5 را در دست داشت، این خبر را در صفحه لینکدین خود تأیید کرد و در پستی نوشت: «چه ماه هیجان‌انگیزی بود؛ خوشحالم که در حال ساخت یک بازی تازه با مقامی جدید به‌عنوان مدیر فرانچایز «فار کرای» در Ubisoft هستم؛ ما چیزهای بزرگی در اختیار داریم و اگر می‌خواهید بخشی از تکامل بعدی این برند بزرگ باشید، هیچ‌گونه شک و تردیدی به خود راه ندهید و با ما در تماس باشید!»

هولمز قبل از کارش در یوبی سافت، دربازی‌های Irrational نیز کار می‌کرد، جایی که او نویسنده اصلی BioShock Infinite بود و قبل از آن، او یک نویسنده در Volition بود، جایی که او روی سه عنوان اصلی Saints Row کارکرد.

باید دید که هولمز به چه چیزهای بزرگی در انبار بزرگ «فار کرای» اشاره می‌کند!

اگرچه یوبی‌سافت هنوز هیچ اعلامیه‌ای رسمی منتشر نکرده است، اما اطلاعات درز شده به ما می‌گویند که Far Cry 7 و یک بازی مستقل چندنفره Far Cry هر دو درحال‌توسعه هستند و هر دوی آن‌ها قرار است پاییز ۲۰۲۵ عرضه شوند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *