گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: کنسول Nintendo Switch 2 با 12 گیگ رم و DLSS 3.1 و Ray Tracing است

به گزارش گیمین‌گرویتی، نینتندو دموهای فناوری کنسول‌های نسل بعدی خود را به توسعه‌دهندگان شریک خود در پشت در‌های بسته در Gamescom نشان داده است. همچنین وب‌سایت‌های Eurogamer و VGC به تازگی این موضوع را تایید کرده‌اند. در پی این گزارشات، جزئیات بیشتری در مورد جانشین کنسول Switch گفته شد.

به گفته فلیپه لیما، سردبیر وب‌سایت برزیلی Universo Nintendo، جانشین کنسول Switch با ۱۲ گیگابایت حافظه RAM عرضه خواهد شد. برای مقایسه، کنسول‌های PS5 و Xbox Series X  دارای ۱۶ گیگابایت RAM هستند، در حالی که Xbox Series S دارای ۱۰ گیگابایت RAM است.

همچنین لیما ادعا می‌کند که دموی Matrix Awakens که به گفته گزارشگران، نینتندو در Gamescom به توسعه‌دهندگان نمایش داده است، از DLSS 3.1 و نه DLSS 3.5 استفاده میکند و همچنین مطابق با گزارش‌های دیگر، این کنسول تکنولوژی ray tracing نیز برخوردار است.

قبلاً از لیکر‌ها نیز ادعا شده بود که کنسول Switch 2 (یا هر چیزی که در نهایت به آن میگوییم) دارای صفحه نمایش LCD ۸ اینچی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد‌ بود و همچنین از کارتریج‌ها به عنوان رسانه‌های فیزیکی استفاده خواهد کرد.

همچنین Universo Nintendo به تازگی نیز ادعا کرده است که یک نمایش Nintendo Direct در هفته آینده برنامه‌ریزی شده است، اما اینکه آیا این مربوط به کنسول نسل بعدی این شرکت است یا‌خیر، هنوز مشخص نیست.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *