گیمینگرویتی

ثبت نام

مورتال کامبت 1 – قدرت وحشیانه Omni-Man در اولین تریلر، عرضه در نوامبر

NetherRealm Studios تریلری را برای اولین شخصیت Kombat Pack منتشر کرده است که به Mortal Kombat 1 می‌آید – Omni-Man از Invincible. Viltrumite که توسط J.K. Simmons صداگذاری شده است. او در این تریلر قدرت و سرعت بی‌امان خود را به نمایش می گذارد و حتی از امثال Fire God Liu Kang نیز پیشی می‌گیرد. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه Kombat Pack برای Mortal Kombat 1 مشخص شد

وقتی صحبت از کمبوها می شود، Omni-Man به جای فانتزی بودن، به وحشیگری خالص تکیه می‌کند، او می‌خواهد حریف خود را به چپ و راست مشت بزند یا پرتاب کند. او یک جاخالی دارد که پس از آن پشت حریف خود قرار گرفته و او را با ضربات فوق العاده سریع می‌کوبد. ضربه مهلک او که باید با آن آشنا باشید نیز خاطرات صحنه نمادین “Think, Mark, think!” را از کمیک‌ها و نمایش برمی‌گرداند.

با این حال، فیتالیتی‌های او بدون شک برترین صحنه‌ها هستند! اولین مورد او را در حال استفاده از بدن حریف برای کشتن مردم در قطار نشان می‌دهد، در حالی که دومین مورد شامل خرد کردن جمجمه با دستان خالی او است. هر دو به جرم های Omni-Man در Invincible اشاره می‌کنند و بین همه کشتارها، می توانید Tremor، اولین DLC Kameo Fighter را نیز ببینید.

Omni-Man و Tremor در نوامبر به عنوان بخشی از Kombat Pack که 39.99 دلار قیمت دارد به بازی می‌پیوندند، اما هر دو را می توان به صورت مستقل نیز خریداری کرد. برای جزئیات بیشتر منتظر بمانید. شما می‌توانید نقد ما از Mortal Kombat 1 را در این لینک بخوانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *