گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ عرضه Kombat Pack برای Mortal Kombat 1 مشخص شد

تریلر اول کرکتر Omni-Man (صداگذاری شده توسط J.K. Simmons) از Invincible در Mortal Kombat 1 به تازگی منتشر شده است، قدرت زیاد و بی رحمی او را به نمایش می گذارد. در حالی که او در ماه نوامبر همراه با کرکتر Tremor که Kameo Fighter بعدی به شمار می‌رود، به بازی اضافه می‌شود، NetherRealm Studios تاریخ انتشار سایر مبارزان در Kombat Pack را اعلام کرد.

Quan Chi، نیمی از Deadly Alliance و BFF Shang Tsung، در زمستان 2023/2024 (که می تواند به معنای عرضه در ژانویه/فوریه 2024 باشد) عرضه می‌شوند. Peacemaker از The Suicide Squad DC در همین پنجره عرضه خواهد شد. Ermac و Homelander از سریال تلویزیونی The Boys در بهار 2024 در دسترس قرار می‌گیرند، در حالی که Takeda Takahashi در تابستان 2024 عرضه خواهد شد.

بیشتربخوانید: مورتال کامبت 1 – قدرت وحشیانه Omni-Man در اولین تریلر، عرضه در نوامبر

هنوز برای کرکترهای Kameo مانند Ferra، Khameleon و Mavado تاریخ مشخص نشده است. جالب اینجاست که Janet Cage، نسخه جهان موازی Johnny Cage، در این لیست قرار دارد، در حالی که چندین لیست برای Kombat Pack هنوز شامل نام Johnny Cage می‌شوند. برای جزئیات بیشتر در ماه های آینده منتظر بمانید. Kombat Pack با قیمت 39.99 دلار در دسترس است و در نسخه Premium Mortal Kombat 1 به قیمت 109.99 دلار گنجانده شده است، اما همه شخصیت های DLC را می توان به صورت مستقل خریداری کرد. شما می‌توانید نقد ما برای Mortal Kombat 1 را از این لینک بخوانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *