گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی Hogwarts Legacy روی سوییچ به خوبی اجرا می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، از زمانی که بازی Hogwarts Legacy در اوایل امسال عرضه شد، پورت نینتندو سوییچ این بازی یکی از بزرگ‌ترین سوالات بوده است. Hogwarts Legacy یک بازی جهان‌باز نسبتاً جاه‌طلبانه و از منظر بصری، عنوانی خوب است که تصور نمی‌شد تا روی نینتندو سوییچ به خوبی اجرا شود. اکنون این بازی روی سوییچ در دسترس قرار دارد و نتایج، از یک پورت خوب خبر می‌دهند. طبیعتاً این پورت به اندازه‌ی رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سریز ایکس یا پلی‌استیشن 5 خوب نیست، اما با توجه به محدودیت‌های نینتندو سوییچ، این پورت در نوع خود، خوب عمل می‌کند. کانال یوتیوب SwitchUp، ویدیویی کامل از تجزیه و تحلیل نسخه‌ی سوییچ این بازی بارگذاری کرده است که می‌توانید برای دیدن آن کلیک کنید.

سوالات بسیاری راجع به نحوه‌ی اجرای نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy وجود داشت، اما اکنون به نظر می‌رسد چیز زیادی تغییر نکرده است. استودیوی سازنده‌ی این بازی، یعنی آوالانچ سافتور (Avalanche Software) تلاش کرده تا تجربه‌ی کامل را با طراحی مراحل و قالب‌های یکسان به سوییچ بیاورد. با استفاده از FSR برای افزایش تعداد پیکسل‌ها، رزولوشن (Resolution) هنوز بسیار پایین‌تر است. همچنین، نورپردازی و جزییات محیط هم دچار کاهش کیفیت شده است، اما کیفیت مدل شخصیت‌ها بسیار خوب می‌باشد و به‌ مانند نسخه‌های دیگر عمل می‌کند؛ البته بدون نورپردازی زیبا و سایه‌ها. در مورد عملکرد این عنوان هم خبر خوبی را شاهد هستیم. این بازی تنها با کاهش 2 تا 3 فریم در محیط‌های بزرگ و باز، فریم پایدار 30 را ارائه می‌دهد.

 

بزرگ‌ترین ایراد نینتندو سوییچ، بازی‌های جهان‌باز هستند. سخت‌افزار سوییچ باعث کاهش یکپارچگی بازی Hogwarts Legacy شده و اکنون صفحات لودینگی وجود دارند که قبلاً وجود نداشتند. همچنین، سرعت بارگذاری هم کند است. اگر کسی نسخه‌ی PS5 این بازی را تجربه کرده باشد، قطعاً این ایرادات را حس خواهد کرد.

 

بازی Hogwarts Legacy  برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس/اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و اکنون نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. اعلام شده بود که این بازی در چند ماه قبل، بیش از 15 میلیون نسخه فروش داشته است. شما می‌توانید برای خواند نقد و بررسی این عنوان، کلیک کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *