گیمینگرویتی

ثبت نام

فروش بازی Hogwarts Legacy به بیش از 15 میلیون نسخه رسید؛ درآمد یک میلیارد دلاری

بازی Hogwarts Legacy ساخته مشترک Portkey Games و Avalanche Software هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان در دسترس است و نسخه نینتندو سوئیچ هم روز 25 جولای (3 مرداد) منتشر می‌شود. البته نسخه‌های نسل نهمی و پی‌سی این عنوان از فوریه به بازار عرضه شده بود و از آن زمان تاکنون بیش از 15 میلیون نسخه به فروش رسانده است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت وارنر بروز گیمز، ناشر بازی Hogwarts Legacy، تایید کرد که این عنوان نقش‌آفرینی جهان‌باز درآمد جهانی یک میلیارد دلاری داشته است. نقطه اوج قبلی فروش در 23 فوریه (4 اسفند) رقم خورده بود. در آن زمان فروش و درآمد Hogwarts Legacy به ترتیب به بیش از 12 میلیون نسخه و 850 میلیون دلار در دو هفته اول عرضه رسیده بود. Arien Darby، مدیر ارشد بازاریابی و برند وارنر بروز گیمز، در Linkedin گفت فروش این بازی 256 درصد از تحلیل و تخمین‌زنی‌های شرکت آن‌ها بیشتر بود.

داستان Hogwarts Legacy صد سال قبل از کتاب‌های هری پاتر رقم می‌خورد و در آن بازیکنان نقش دانش آموز سال پنجمی را در مدرسه جادوگری هاگوارتز را دنبال می‌کنند. در این بازی علاوه بر اینکه قادر به استفاده از جادوی باستانی هستید، باید اطلاعات بیشتری هم از آن به‌دست بیاورید و در مقابل جادوگران سیاه به رهبری Victor Rookwood و گابلین‌های شورشی تحت فرمان Ranrok ایستادگی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، نقد و بررسی ما از بازی Hogwarts Legacy را مطالعه کنید. همچنین به‌روزرسانی جدیدی هم برای حل بسیاری از مشکلات و اضافه شدن حالت Arachnophobia به بازی عرضه شده است.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *