Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
بتسدا در مقطعی، پیشنهاد ساخت بازی‌های فرعی The Elder Scrolls توسط آبسدین را رد کرد - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

Register

بتسدا در مقطعی، پیشنهاد ساخت بازی‌های فرعی The Elder Scrolls توسط آبسدین را رد کرد

به گزارش گیمین‌گرویتی، تعداد بسیار زیادی از طرفداران فرنچایز Fallout وجود دارند که باور دارند آبسدین انترتینمنت (Obsidian Entertainment)، با بازی Fallout: New Vegas در به‌تصویر کشیدن ماهیت فرنچایز مورد بحث، بسیار بهتر از استودیوهای بتسدا (Bethesda Game Studios) که با همه‌ی بازی‌های اصلی این مجموعه انجام داده، عمل کرده است. اکنون که به‌نظر می‌رسد، اگر آبسدین کار خود را همانطور که می‌بود ادامه می‌داد، احتمالاً بازی‌های فرعی یا اسپین‌آف نیز از فرنچایز Elder Scrolls می‌ساخت.

 

این موضوغ، اخیراً توسط بنیان‌گذار استودیوی آبسدین انترتینمنت، یعنی کریس اَوِلون (Chris Avellone) مطرح شده است. ایشان در سال 2015، به سابقه‌ی کاری 12 ساله‌ی خود در این استودیو پایان داد. همچنین، وی روی بازی‌هایی نظیر Neverwinter Nights 2 Star Wars: Knights of the Old Republic 2 و Fallout: New Vegas کار کرده است.

 

در پلتفرم X (توییتر سابق)، اولون بیان کرد که در مقطعی، آبسدین چندین پیشنهاد‌ از ساخت اسپین‌آف‌هایی از فرنچایز Elder Scrolls به بتسدا داده بود که یکی از آن‌ها، قرار بود تا یک عنوان اسپین‌آف کوچک بین دو بازی اصلی این فرنچایز باشد؛ چیزی مانند بازی Fallout: New Vegas.

 

کریس اولون گفت:

 

یکی از پشنهاد‌های Elder Scrolls (که من بیان کردم) قرار بود تا به‌مانند بازی Fallout: New Vegas که بین بازی‌های Fallout 3 و Fallout 4 انجام داد، عمل کند؛ و تا قبل از عرضه‌‌ی نسخه‌ی بزرگ بعدی Elder Scrolls، ماجراجویی‌های بیشتری را در این فرنچایز ارائه دهد.

 

اولون در ادامه توضیح داد که ایده‌ی پشت این پیشنهاد، آن بود تا توسعه‌ی چند استودیویی را برای The Elder Scrolls داشته باشند که باعث می‌شد آبسدین، بازی‌هایی با مقیاس کوچک‌تر را در بین عناوین پرچم‌دار استودیو‌های بتسدا عرضه کند. با این وجود، بتسدا این پیشنهاد را زیر پا گذاشت که اولون می‌گوید یکی از دلایل مهم آن، ناامیدی بتسدا در استقبال ضعیف بازی Fallout: New Vegas بوده است.

 

با این حال، اکنون که هم بتسدا و هم آبسدین در زیر سایه‌ی مایکروسافت قرار دارند، دیدن همکاری دوباره‌ی این دو جالب خواهد بود. همچنین، آبسدین چند بار در گذشته بیان کرده است که دوست دارد بازی دیگری از فرنچایز Fallout را توسعه دهد.

 

بیشتر بخوانید: همکاری Obsidian و Bethesda زیر پرچم مایکروسافت: آنجا و بازگشت دوباره

 

درحال حاضر، 250 نفر از کارکنان استودیوهای بازی‌سازی بتسدا، مشغول پشتیبانی پس از عرضه‌ی بازی Starfield هستند، درحالی که اوایل امسال، بازی The Elder Scrolls 6 از مرحله‌ی پیش‌تولید خارج شد. در این میان، آبسدین انترتینمنت مشغول توسعه‌ی بازی Avowed است گه گفته می‌شود در سال 2024 عرضه خواهد شد. همچنین، این استودیو بازی The Outer Worlds 2 را نیز در دست ساخت دارد.

 

بیشتر بخوانید: بازی The Elder Scrolls 6 رسما وارد مراحل ابتدایی توسعه شد

 

 

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *