گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی The Elder Scrolls 6 رسما وارد مراحل ابتدایی توسعه شد

خبر خوب: بازی The Elder Scrolls 6 دیگر در مرحله پیش‌تولید نیست. شرکت Bethesda رسما اعلام کرد این عنوان وارد مراحل اولیه توسعه شده است. خبر بد هم اینکه اطلاعات بیشتر درباره آن تا چند سال دیگر منتشر نمی‌شوند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، این‌ها حرف‌های پیت هاینز رئیس انتشارات Bethesda است. او در مصاحبه‌ای با سایت گیمینگ اسپانیایی Vandal (ترجمه شده به انگلیسی توسط GameSpot) گفت در حال حاضر «تمرکز تمام افراد در استودیوهای ما این است که تجربه Starfield روز عرضه در بهترین حالت ممکن خود باشد.»

با این حال، او مشخص کرد تعدادی از توسعه‌دهندگان در حال حاضر مشغول کار روی The Elder Scrolls VI هستند. اما طرفداران نباید انتظار داشته باشند که به این زودی‌ها خبر جدیدی راجع به آن بشنوند. وی افزود با گذر زمان اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد و اخبار آن تا چند سال بعد از عرضه Starfield منتشر نمی‌شوند.

هاینز گفت: «پس نه، انتظار نداشته باشید به این زودی‌ها خبری درباره The Elder Scrolls VI بشنوید. فعلا تمرکز ما روی Starfield است. این عنوان تا مدتی اولویت ما باقی می‌ماند تا اینکه درباره مسائل دیگر صحبت کنیم.»

از هاینز پرسیده شد آیا این بازی هنوز در مرحله طرح‌ریزی و پیش‌تولید است یا نه. او در پاسخ گفت بازی حالا وارد مراحل اولیه توسعه شده است. اولین بار از این عنوان سال 2018 با نمایش یک تیزر کوتاه رونمایی شده بود.

به‌نظر می‌رسد بازیکنانی که منتظر اطلاعات بیشتر درباره بازی تک‌نفره و ماجراجویی بعدی در دنیای Tamriel هستند باید بیشتر صبر کنند. در عین حال The Elder Scrolls Online همچنان به‌طور منظم گسترش‌دهنده‌های جدید دریافت می‌کند. جدیدترین گسترش‌دهنده آن به‌نام Necrom هم اوایل تابستان امسال عرضه شد. در طول دادگاه FTC برای مقابله با خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، فیل اسپنسر رئیس Xbox گفت The Elder Scrolls VI هنوز بیش از 5 سال با انتشار فاصله دارد. او گفت حتی هنوز مطمئن نیستند بازی را روی چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌کنند.

خوشبختانه در بازی Starfield باید به اندازه کافی محتویات نقش‌آفرینی وجود داشته باشد تا طرفداران را سرگرم نگه دارد. پیش‌دانلود این عنوان هم‌اکنون برای دارندگان ایکس باکس و استیم امکان‌پذیر است. پیش از عرضه، اطلاعات بیشتری هم از آن منتشر شده است. مثلا فهمیدیم شخصیت اصلی آن قرار بود صداگذاری شده باشد. داستان این عنوان حول‌محور مذهب و ماهیت جهان می‌چرخد. همچنین اخیرا شخصی 45 دقیقه اول بازی را در فضای مجازی بدون اجازه رسمی سازندگان پخش کرده بود که به چند سال حبس محکوم شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *