گیمینگرویتی

ثبت نام

لایو اکشن بازی Legend of Zelda درحال ساخت است

به گزارش گیمین‌گرویتی، سازنده و خالق بازی The Legend of Zelda، آقای شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، گفته است که نینتندو درحال ساخت فیلمی لایو‌-اکشن براساس بازی The Legend of Zelda می‌باشد.

 

بازی‌ساز افسانه‌ای در اکانت رسمی پلتفرم X (توییتر سابق) نوشته که:

 

من میاموتو هستم. من برای چندین سال، درحال کار روی فیلم لایو-اکشن The Legend of Zelda به همراه اراد-سن (Arad-san) بوده‌ام. من از Avi-san خواسته‌ام که این فیلم را با من بسازد، و ما رسماً به همراه نینتندو، شروع ساخت این فیلم را کلید زده‌ایم. طول خواهد کشید تا کار این فیلم به اتمام برسد، اما امیدوار هستم که برای دیدن آن هیجان داشته باشید.

 

این لایو-اکشن، توسط وس بال (Wes Ball) کارگردانی می‌شود، کسی که روی سه‌گانه‌ی Maze Runner و فیلم Kingdom of the Planet of the Apes که در آینده منتشر می‌شود، کار کرده. نویسندگی آن هم برعهده نویسنده‌ی پارک ژوراسیک (Jurassic World)، درک کانلی (Derek Connolly) و تهیه‌کنندگی هم برعهده‌ی خود میاموتو خواهد بود. میاموتو تاثیر بزرگی در موفقیت باکس‌آفیس فیلم The Super Mario Bros در سال 2023 داشت.

این فیلم اقتباسی از زلدا که هنوز نام مشخصی ندارد، به تهیه‌کنندگی مشترک Arad انجام می‌شود. او در هر لایو‌اکشنی از Spider-Man و Spider-Verse حضور داشته است. همچنین، این فیلم توسط نینتندو و سونی پیکچرز اینترتینمنت تامین مالی می‌شود، درحالی که نینتندو وظیفه تامین مالی بیش از 50 درصد آن را دارد. مارکتینگ آن هم برعهده سونی خواهد بود.

بعد از دهه‌ها احتیاط درمورد انجام دادن اقتباس از بازی‌های ویدیویی خود، خصوصاً بعد از شکست فیلم لایو-اکشن Super Mario Bros در سال 1993، نینتندو در سال 2023 با انیمیشن Mario با هنرنمایی کریس پرت (Chris Pratt) به امتیاز بالایی در باکس‌آفیس دست یافت. این فیلم به بیش از 1.36 میلیارد دلار فروش در باکس‌آفیس در سراسر جهان رسید.

 

میاماتو در مصاحبه‌ای با Variety گفته بود که:

 

دلیل اینکه ما درمورد اقتباس از بازی‌های خود سخت گیر هستیم این است که در یک بازی، ما همیشه یک پلیری داریم، کسی که بر چالش‌ها غلبه می‌کند و در مسیر خود مبارزه می‌کند. دست‌وپا زدن آن‌ها، انجام دادن دوباره و دوباره‌ی مراحل، همه بخشی از آن است. تنها دنبال کردن نکات داستانی در یک بازی، هیچوقت همانند یک فیلم نخواهد بود. بدون درگیری پلیر، انتظارات را برآورده نخواهد کرد.

 

داستان و بازیگران این فیلم هنوز نامشخص است، اما در بازی‌های آن، داستان کسی دنبال می‌شود به نام Link، مبارزی که به شکست‌دادن Ganon می‌رود و Zelda، پرنسس Hyrule را نجات دهد. جدیدترین نسخه‌ی عرضه شده از سری بازی‌های آن، Tears of the Kingdom است که در سال 2023 عرضه شد و بیش از 10 میلیون نسخه تنها در سه روز اولیه‌ی عرضه‌ی خود فروحت. اکنون، این بازی بیش از 18.5 میلیون نسخه فروخته است. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از این لینک بخوانید.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *