گیمینگرویتی

ثبت نام

فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به بیش از 18.5 میلیون واحد رسید

به گزارش گیمین‌گرویتی، آمار فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom تا 30 ژوئن 2023 به بیش از 18.51 میلیون واحد در سراسر جهان رسیده است. این آمار جدید توسط شرکت نینتندو در گزارش مالی اخیر آن‌ها اعلام شد. Tears of the Kingdom در 3 روز اول عرضه بالای 10 میلیون واحد فروش داشت. مشخص است که طی هفته‌های بعد از عرضه هم فروش خوب این بازی ادامه‌دار بوده است.

طبق اعلام نینتندو، Tears of the Kingdom در آمار فروش بازی‌های انحصاری این شرکت طی ربع اول سال مالی فعلی حدود 50 درصد سهم داشته است. کسانی که نسخه قبلی یعنی Breath of the Wild را تجربه کرده بودند بخش اصلی آمار فروش این بازی را تشکیل می‌دهند. با این حال، نینتندو می‌گوید چند هفته بعد از عرضه، تعداد کسانی که Breath of the Wild را بازی نکرده بودند و فورا به سراغ خرید Tears of the Kingdom رفتند افزایش یافت.

نکته جالب توجه اینجاست که این عنوان به نهمین بازی پرفروش انحصاری تاریخ نینتندو سوئیچ تبدیل شده است. Super Mario Party با کمتر از یک میلیون واحد فروش بیشتر در رتبه هشتم است. با توجه به اینکه مدت زیادی از عرضه Tears of the Kingdom نگذشته، احتمالا به رتبه بالاتری در این لیست دست پیدا می‌کند. هرچند باید منتظر بود و دید این عنوان می‌تواند بیشتر از Breath of the Wild به فروش برساند یا نه. فروش آن به بیش از 30 میلیون واحد بود.

شرکت نینتندو همچنین اعلام کرد کنسول سوئیچ به فروش بالای 129.5 میلیون واحد در سراسر جهان رسیده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *