گیمینگرویتی

ثبت نام

توضیحاتی در مورد پروتاگونیست Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 منتشر شد

استودیو The Chinese Room از شخصیت اصلی بازی نقش آفرینی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 رونمایی کرده است. بازیکنان در نقش Phyre، یک Kindred Elder، در سراسر نسخه World of Darkness شهر سیاتل به ماجراجویی خواهند پرداخت.

به گزارش گیمین‌گرویتی Arone Le Bray، نویسنده داستان این عنوان، در مصاحبه‌ای با IGN جزئیات بیشتری درباره شخصیت اصلی ارائه کرد که در اوایل قرن هفدهم به یک خون‌آشام تبدیل شده بود.

در حالی که Phyre شخصیتی با پیش‌زمینه خود را دارد، بازیکنان همچنان می‌توانند او را تا حد زیادی کاستومایز کنند، از جمله جنسیت، کلن، رفتار و لباس‌ها.

بیشتر بخوانید: بازگشت عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با نمایش تریلری جدید

Phyre همچنین یک همراه خاص خود را خواهد داشت – Fabien – که به نظر می‌رسد به دلایلی Phyre را تسخیر کرده است. Fabien یک خون‌آشام Thinblood است و راهنمای بازیکن در سیاتل خواهد بود. رابطه بین Phyre و Fabien به تعامل بازیکن با آنها بستگی دارد. همچنین شایان ذکر است که Fabien فقط توسط Phyre شنیده می‌شود.

Le Bray گفت: “حتی اگر در ابتدا چیز زیادی از آنچه در جریان است نمی فهمید، Fabien اینجا است تا کمی به شما کمک کند، حتی اگر او کرکتر اصلی شما نیست.” “شما، به عنوان بازیکن، آن اطلاعات را در کنار Phyre دریافت می کنید.”

Le Bray همچنین در مورد برخی از انتخاب هایی که Phyre در طول سفر خود در بازی انجام خواهد داد صحبت می‌کند. ظاهراً Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 از قرار دادن بازیکنان در یک فضای خوب یا بد دوری می‌کند و در عوض به بازیکن اجازه می‌دهد به هر طریقی که می‌خواهند در بازی جریان داشته باشند.

Le Brey گفت: “ما نمی‌خواستیم احساس شود که شما فقط یک فرد خوب یا بد هستید.” “بنابراین، یکی از چیزهایی که ما از همان ابتدا به آن نگاه کردیم این بود که چگونه می توانیم احساس کنیم که Phyre شخصیتی است که در لحظه کنترل می شود؟ و ما به این نگاه کردیم که چه پاسخ‌های متفاوتی در یک لحظه خاص دارید تا به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسید؟ چگونه می توانید آن نتیجه را بدست آورید؟ و ممکن است من یک نتیجه خاص را بخواهم، بازیکن دیگری که Phyre را بازی می‌کند ممکن است خواهان آن نتیجه نباشد، یا ممکن است اهمیتی ندهد که به همان روشی که من بازی می‌کند عمل کند.”

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 روی ارائه یک روایت پیچیده برای بازیکنان تمرکز خواهد کرد. این بازی بازیکنان را به زیرزمین های دودی سیاتل می برد که اتفاقاً محل سکونت موجودات افسانه ای مانند خون آشام‌ها و گرگینه‌ها نیز هست.

Le Bray گفت: “یکی از چیزهای جالب در مورد Vampire: The Masquerade – عناصر دنیای واقعی و نوعی نگاه به این است که خوب، دلیل آن اتفاق چه بود؟” “آیا آن چیز به دلیل اتفاقات تاریخی رخ داده؟ یا دلیل دیگری برای اتفاق افتادن چنین چیزی وجود داشت؟ به ویژه در سیاتل. منظورم این است که Lou در یک دوره بسیار آشفته در تاریخ ظاهر شد، بنابراین آیا چیزی آنجا وجود داشت که شاید مربوط به Kindred باشد یا همه آن‌ها میرا هستند؟ آن دو دنیا چقدر تأثیر و درهم آمیخته اند و این برای Phyre اکنون چه معنایی دارد؟ اینجاست که خیلی از آن سرگرم کننده است.”

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما قرار است در پاییز 2024 برای رایانه‌های شخصی، PS5 و ایکس‌باکس سری X/S عرضه شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *