گیمینگرویتی

ثبت نام

بازگشت عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با نمایش تریلری جدید

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Paradox Interactive اعلام کرده است که بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با توسعه دهنده جدیدی به نام The Chinese Room که پیش‌تر سازنده بازی‌های Everybody’s Gone to the Rapture و Amnesia: A Machine for Pigs بوده، به توسعه برگشته است.

این خبر در PAX West اعلام شد، و همچنین تایید شد که از گیم پلی بازی Vampire: The Masquerade-Bloodlines 2 در ژانویه 2024 رونمایی می شود و همچنین تاریخ عرضه آن پاییز 2024 در نظر گرفته شده است.

بازی Bloodlines 2 یک دنباله از بازی اصلی 2004 آن می‌باشد و Paradox توضیحاتی درباره بازی ارائه کرده است تا ماجراجویی خونینی که در راه است را به نمایش بگذارد.

“عنوان Bloodlines 2 بازیکنان را به دنیای زیرین تاریک سیاتل می‌برد جایی که خوناشام ها برای بقا و برتری مبارزه می‌کنند.” در ادامه “به عنوان یک خوناشام بزرگ، بازیکنان با شخصیت‌های جذاب ملاقات خواهند کرد، مانور بر روابط پیچیده سیاسی می‌دهند، در خیابان‌های شهر به دنبال شکار می‌روند و در حالی که به خون نیاز دارید درگیر نبردی شدید می‌شوند.

در طول بازی بازیکن همیشه باید حواسش به اطرافشان باشد یا ریسک شکسته شدن Masquerade را به خرج ببرند- قانون مطلق رازداری که جامعه خون آشام را از بشریت پنهان نگه می‌دارد.”

این دنباله برای انتشار در سه ماهه اول 2020 برنامه ریزی شده بود ،اما مشکلات توسعه آن شروع به وجود آمدن کرد، امیدواریم که این خبر به معنای این باشد که آنها به مسیر درست بازگشته اند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *