گیمینگرویتی

ثبت نام

انیمه Tomb Raider: The Legend of Lara Croft رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،یک بازی محبوب دیگر به صورت سری انیمه‌ای در حال ساخت است و این بازی با عنوان “Tomb Raider: The Legend of Lara Croft” (تومب ریدر: افسانه لارا کرافت) منتشر خواهد شد. این سری انیمیشن توسط legendary Television Production ساخته شده است و در سال 2024 پخش خواهد شد. تریلر نخستین نگاه را تماشا کنید:

لارا کرافت شخصیت اصلی فرنچایز بازی ویدیویی تومب ریدر است. او یک باستان‌شناس بریتانیایی باهوش و ورزشکار است که به کاوش در مقابر باستانی دنیا می‌پردازد. این شخصیت توسط تیمی در شرکت توسعه‌دهنده بازی ویدیویی بریتانیایی به نام Core Design ایجاد شد که شامل توبی گارد بود و اولین بار در بازی ویدیویی Tomb Raider در سال 1996 ظاهر شد.

نتفلیکس سری جدید را به شرح زیر توصیف می‌کند: سری جدید اوریجینال نتفلیکس که داستان رشد نمادین لارا کرافت را به تصویر می‌کشد به طور رسمی در حال توسعه است. به زودی، فقط در نتفلیکس.

تومب ریدر، که از سال 2001 تا 2008 با عنوان “Lara Croft: Tomb Raider” شناخته می‌شد، یک فرنچایز رسانه‌ای است که ابتدا با یک سری بازی ویدیویی اکشن-ماجراجویی توسط توسعه‌دهنده بازی ویدیویی بریتانیایی به نام Core Design آغاز شد. این فرنچایز قبلاً متعلق به شرکت Eidos Interactive بود و پس از خرید Eidos توسط Square Enix در سال 2009 این شرکت مالک آن بود تا زمانی که گروه Embracer مالکیت معنوی آن را همراه با Eidos در سال 2022 خرید.

همچنین نتفلیکس امروز یک انیمه جدید برای بازی Devil May Cry نیز معرفی کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *