گیمینگرویتی

ثبت نام

انیمه جدید Devil May Cry معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،نتفلیکس در رویداد Drop 01 خود در روز چهارشنبه، تریلر رسمی معرفی سری انیمه مبتنی بر فرنچایز بازی Devil May Cry از CAPCOM را معرفی کرد:

تولید کننده Adi Shankar (سازنده Castlevania) و Alex Larsen (Yasuke) تا نوامبر 2021 اسکریپت‌های فصل اول این سری را تکمیل کرده‌اند. این سری چند فصلی خواهد بود.
فصل اول شامل هشت قسمت خواهد بود و شخصیت‌های Dante، Vergil و Lady در آن حضور دارند. IGN پیش‌تر اعلام کرده بود که این مجموعه در سال 2022 به تولید خواهد پرداخت، با تعیین تاریخ انتشار مشخصی.
آقای Shankar در نوامبر 2018 خرید این سری را اعلام کرد و گفت که این سری “به Castlevania پیوسته و در آن را اکنون دنیای مولتی‌ورس غیررسمی می‌نامیم”
فرنچایز بازی Devil May Cry پیش‌تر از سری انیمه تلویزیونی 12 قسمتی توسط استودیو Madhouse در سال 2007 الهام گرفته بود. شرکت ADV Films و بعداً Funimation این سری را در قالب ویدیو خانگی منتشر کردند. Crunchyroll انیمه را در ژوئن 2017 به صورت آنلاین پخش کرد.
بازی Devil May Cry 5 در مارس 2019 برای PlayStation 4، Xbox One و PC منتشر شد. این بازی در سال 2020 نیز نسخه ویژه‌ای برای PlayStation 5 و Xbox Series X دریافت کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *