گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: اطلاعات جدیدی از بازی Still Wakes the Deep منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سازنده بازی Still Wakes the Deep، استودیوی بریتانیایی The Chinese Room اخیراً سرش شلوغ بوده است. آن‌ها اعلام کردند که وظیفه ساخت بازی بسیار مورد انتظار Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را برعهده می‌گیرند.

 

حالا چند روز بعد از آن، مراسم Feardemic’s Fear Fest 2023: Black Summder از اطلاعات جذاب بازی Still Wakes the Deep پرده برداشت. مصاحبه‌ای کوتاه با سازندگان این بازی شامل Rob McLachlan، Iain Gillespie و Laura Dodds انجام شد و آن‌ها درمورد جنبه‌های مختلف بازی صحبت کردند.

آقای McLachlan، طراح اصلی این بازی، یک خلاصه کلی از این بازی به ما می‌دهد: شما یک بوکسور سابق و اکنون یک کارگر هستید که در یک دکل درحال فروپاشی گیر افتاده‌اید.

سپس، طراح اصلی محیط بازی آقای Gillespie درمورد رمز و راز تخریب این دکل حرف می‌زند. خانم Dodds، معاون کارگردان هنری بازی، بر روی حال و هوای ترسناک و تکامل یافتن محیط‌ها در بین ماجراجویی‌هایتان زمانی که مسیرتان را پشت سر می‌گذارید تاکید می‌کند.

آقای McLachlan درباره منابع الهام این بازی که شامل بازی Alien: Isolation و بازی‌های ایمرسیو سیم (Immersive Sim) مانند System Shock 2 و Prey محصول سال 2017 هستند، صحبت کرد.

او همچنین گفت که استودیوی The Chinese Room می‌خواهد از مکانیک‌های “شبیه‌ساز راه رفتن” که بسیاری از بازی‌های گذشته این استودیو با این نام شناخته شده‌اند فراتر برود. و این نه تنها یک تغییر مسیر برای بازی Still Wakes the Deep است، بلکه یک تغییر برای بازی آینده این استودیو یعنی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 هم خواهد بود.

شما می‌توانید تریلر جدیدی که از بازی Bloodlines 2 منتشر شده بود را از این لینک ببینید.

بازی Still Wakes the Deep به نظر یک بازی خاص میاید که هدفش این است تا نشان دهد استودیوی The Chinese Room چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. این بازی برای سال 2024 برای پلتفرم‌های استیم، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس از طریق گیم‌پس برنامه ریزی شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *