گیمینگرویتی

ثبت نام

دارندگان بازی The Last of Us Part II تنها با 10 دلار می‌توانند نسخه ریمستر را تهیه کنند

به گزارش گیمین‌گرویتی، پس از شایعات اخیر، استودیو Naughty Dog و Sony به طور رسمی بازی The Last of Us Part 2 Remastered را معرفی کرده‌اند که عنوان محبوب اکشن ماجراجویی را به صورت بهبود یافته به PlayStation 5 خواهد آورد. گرچه هنوز قیمت این ریمستر به طور رسمی اعلام نشده است، اما خبر خوبی برای کسانی که از پیش نسخه اصلی بازی را دارند وجود دارد.

استودیو Naughty Dog تایید کرده است که The Last of Us Part 2 Remastered یک مسیر ارتقاء ارائه خواهد داد. به جای اینکه بخواهید آن را با قیمت کامل خریداری کنید، کسانی که از پیش نسخه اصلی بازی را برای PS4 دارند، می‌توانند با پرداخت 10 دلار به نسخه ریمستر ارتقاء یابند. به علاوه، بازیکنان همچنین قادر خواهند بود که ذخیره‌های بازی خود را از نسخه اصلی به ریمستر بازی منتقل کنند.

در همین حال، Naughty Dog نسخه The Last of Us Part 2 Remastered W.L.F را نیز معرفی کرده است که علاوه بر بازی خود، یک جلد استیل‌بوک، چهار پین، یک پک Washington Liberation Front و کلیه 47 کارت تریدینگ Society of Champions را شامل می‌شود که هشت کارت هولوگرافی نیز در آن گنجانده شده‌اند. همانطور که کسانی که بازی را بازی کرده‌اند به یاد دارند، این کارت‌ها به عنوان اجناس قابل جمع‌آوری در بازی یافت می‌شدند.

نسخه W.L.F. به‌صورت انحصاری از طریق PlayStation Direct عرضه خواهد شد و تنها در ایالات متحده، انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و اتریش قابل دسترسی خواهد بود. نگاهی به تصویر نسخه W.L.F. بیندازید.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 دی ماه برای PS5 عرضه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *