گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی The Last of Us Part II Remastered به طور رسمی معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، ریمستر این عنوان در تاریخ 29 دی (19 ژانویه) برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد که شامل محتوای جدید، بهبودهای تکنیکی و بیشتر می‌شود.

 

شایعه‌پراکنی‌‌های زیادی درباره ریمستر عنوان The Last of Us Part II در ساعاتی پیش وجود داشته است و اکنون، این ریمستر رسماً توسط استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) و سونی (Sony) معرفی شده است.

بازی The Last of Us Part II شامل بهبود‌ها، اضافات و پیشرفت‌ها نسبت به بازی اصلی خود در سال 2020 می‌شود. احتمالاً چشمگیرترین این اضافات، No Return، یک حالت روگ-لایک بقا است که پلیرها با چالش‌های تصادفی در مکان‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم خواهند کرد. این حالت شامل چندین شخصیت قابل بازی، اسکین‌ها و موارد دیگر می‌شود.

ریمستر این عنوان شامل حضور توضیحات توسعه‌‌دهندگانی مانند نیل دراکمن (Neil Druckmann) کارگردان بازی، هیلی گراس (Halley Gross) سرپرست روایی و بازیگرانی مانند تروی بیکر (Troy Baker)، اشلی جانسون (Ashley Johnson) و لارا بیلی (Laura Bailey) می‌شود که به ترتیب شخصیت‌های جول، الی و ابی را بازی کردند. همچنین این عنوان شامل Lost Levels می‌شود که گفته می‌شود مراحلی از اوایل توسعه هستند که بعدتر از بازی حذف شده بودند.

 

قسمت Lost Levels شامل توضیح توسعه‌دهنده هم می‌شود. ناتی‌داگ در این‌باره می‌گوید:

 

این مکان‌ها را کاوش کنید و مستقیماً از توسعه‌دهندگان در مورد مفهوم جنبه‌های هر مرحله بشنوید. این یک مورد منحصربه‌فرد برای استودیوی ما است و ما هیجان‌زده هستیم تا به پلیرها اجازه می‌دهیم تا نگاهی به روند توسعه‌ داشته باشند.

 

علاوه بر این‌ها، این بازی شامل دو حالت گرافیکی می‌شود، یکی حالت Fidelity که به صورت 4K native اجرا می‌شود، و یکی هم حالت Performance به صورت 1440p ارتقا یافته به 4K. پیشرفت‌های بصری دیگر بازی شامل پیشرفت جزییات فاصله‌های دور، کیفیت سایه‌ها، نرخ نمونه‌برداری انیمیشن‌ها و موارد دیگر می‌شود. همچنین، بازی The Last of Us Part II Remastered شامل پشتیبانی از قابلیت هپتیک فیدبک و ادپتیو تریگر کنترلر دوال‌سنس (DualSense) می‌شود، درحالی که قابلیت‌های Descriptive Audio و Speech to Vibrations به صورت Accessibility به بازی اضافه شده‌اند.

در این بین، همانند بازی The Last of Us Part I، این بازی شامل حالت اسپیدران (Speedrun) جدید، اسکین‌های اضافه برای شخصیت‌های Ellie ،Abby و اسلحه‌های آن‌ها، اضافات حالت Photo Mode شامل نورپردازی پویا، Frame Forward و Gaze Directions به همراه تنظیمات قاب و لوگو‌های جدید می‌شود.

بازی The Last of Us Part II Remastered برای کنسول پلی‌استیشن 5 در تاریخ 29 دی (19 ژانویه) منتشر می‌شود و پیش‌خرید این بازی در تاریخ 14 آذر (5 دسامبر) شروع خواهد شد. همچنین، استودیوی ناتی داگ از نسخه‌ی W.L.F. هم برای این عنوان معرفی کرده و تایید کرده که دارندگان نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی، با پرداخت کردن 10 دلار می‌توانند نسخه‌ی Remastered را داشته باشند.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *