گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی The Last of Us Online به‌طور کامل لغو شد و ناتی داگ به سراغ ساخت چند بازی تک‌نفره کاملا جدید می‌رود

مدتی بود که می‌دانستیم استودیوی ناتی داگ کار ساخت بازی آنلاین The Last of Us را دنبال می‌کرد. اما طی ماه‌های اخیر سوالات درباره اینکه وضعیت پروژه به کجا رسید بالا گرفت. گزارشات حاکی از آن بودند که افرادی از تیم سازنده کنار گذاشته شدند و همچنین توسعه آن هم دیگر دنبال نمی‌شود. با وجود اینکه کارگردان آن هم ماه گذشته تایید کرده بود هنوز هم روی آن کار می‌کند، حالا رسما اعلام شد که چنین چیزی نیست.

بازی چند‌نفره The Last of Us هنوز در دست توسعه است

به گزارش گیمین‌گرویتی، ناتی داگ اعلام کرد این بازی چندنفره که در داخل استودیو The Last of Us Online نام داشت به‌طور کامل لغو شده است. در بیانیه رسمی استودیو آمده است:

«تیم بخش آنلاین از زمانی که روی The Last of Us Part 2 کار می‌کردیم در مرحله پیش‌تولید بودند. آن‌ها تجربه‌ای را می‌ساختند که حس می‌کردیم منحصر به‌فرد و دارای پتانسیل عظیمی است. به مرور زمان دید آن‌ها متبلور شد و گیم‌پلی هم به شکل تمیزتر و لذت‌بخش‌تری در آمد. ما هم بسیار از بابت مسیری که در پیش گرفته بودیم هیجان داشتیم.

با ورود به مرحله تولید کامل، وسعت عظیم بلندپروازی ما واضح شد. برای عرضه و پشتیبانی از The Last of Us Online می‌بایستی تمام منابع استودیو را تا سال‌ها به پشتیبانی از آن اختصاص می‌دادیم. چنین چیزی تا حد بسیار زیادی روی ساخت بازی‌های تک‌نفره آینده ما تاثیر می‌گذاشت. پس 2 راه بیشتر نداشتیم: یا به یک استودیوی کاملا خدمات‌محور تبدیل شویم یا به ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی ادامه دهیم که امضای ناتی داگ را با خود به‌همراه دارند.

ما شدیدا به تمام کسانی که روی این پروژه کار کردند افتخار می‌کنیم. یادگیری‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها روی فناوری‌های این بازی به ساخت بازی‌های آینده ما کمک می‌کند و برای مسیری که به عنوان یک استودیو دنبال می‌کنیم ارزشمند خواهد بود.»

علاوه بر این، آن‌ها اعلام کردند که چند بازی تک‌نفره در دست ساخت دارند:

«در ناتی داگ در حال کار روی بیش از یک بازی جاه‌طلبانه و کاملا جدید هستیم. بی‌صبرانه منتظریم تا هر زمان که آمادگی داشتیم اطلاعات بیشتری با شما به اشتراک بگذاریم.»

نیل دارکمن، رئیس استودیو و خالق The Last of Us سال گذشته اعلام کرده بود پروژه جدیدش وارد توسعه شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *