گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی چند‌نفره The Last of Us هنوز در دست توسعه است

به گزارش گیمنی‌گرویتی،بعد از اینکه وینیت آگروال، کارگردان ناتی داگ، در توئیتر اعلام کرد هنوز کار روی بازی چندنفره The Last of Us ادامه دارد، امیدها برای انتشار این عنوان بازگشت.

پس از اخبار مربوط به اخراج تعدادی نیروی کاری در Naughty Dog، طرفداران این بازی چندنفره مورد انتظار The Last of Us فکر میکردند که توسعه آن به نوعی “متوقف” شده است. با این حال، با توجه به خبر‌های اخیر، به نظر می‌آید که طرفداران این سری نیازی نیست نگران باشند باشند زیرا پروژه چندنفره هنوز در حال توسعه است.

اشتیاق طرفداران به حالت چندنفره زمانی افزایش یافت که Naughty Dog از جاه‌طلبی های بازی چندنفره خود گفت و اعلام کرد که از مد Factions که با نسخه اول بزرگتر است و اکنون به عنوان یک بازی مستقل شناخته می‌شود . با این حال، این پروژه به تأخیر افتاده است، زیرا در ابتدا فکر می‌شد که در سال 2023 معرفی شود، اما اتفاق نیفتاد. علاوه بر این، جیسون شرایر از Bloomberg اعلام کرد که پروژه پس از دریافت نظرات منفی از سوی Bungie در مورد قابلیت جذب بازیکنان به مدت طولانی، تیم توسعه آن کوچک‌تر شده است.

اکنون، در حالی که اطلاعات دقیقی در مورد شکل دقیق حالت چندنفره The Last of Us وجود ندارد، خالق این سری، نیل دراکمن، اعلام کرده است که این پروژه جاه‌طلبانه‌ترین پروژه از سوی استودیو است. علاوه بر این، همچنین شایعه‌ای وجود دارد که عنوان به صورتCo-op نیز خواهد بود. ما منتظر اخبار جدید از این پروژه هستیم و خبر جدید کارگردان بازی یک خبر خوب برای طرفداران این بازی‌ است.
فصل‌دوم سریال The Last of Us نزدیک شروع فیلمبرداری است و احتمال دارد در این بین خبر جدیدی از این عنوان مولتی‌پلیر شود،همچنین شما میتوانید نقد ما از بازی The Last of Us Part I  را در اینجا بخوانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *