گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی The Elder Scrolls 6 احتمالا انحصاری Xbox و PC خواهد بود

به گزارش گیمین‎‌گرویتی، پیام‌های ارائه‌شده توسط مایکروسافت در مورد اینکه آیا The Elder Scrolls 6 از عرضه برای پلی‌استیشن صرف‌نظر خواهد کرد یا خیر، تا به حدودی متفاوت بوده است، اگرچه با توجه به اینکه دو عنوان بزرگ Bethesda به نام‌های Redfall و Starfield به عنوان انحصاری کنسول Xbox عرضه شده‌اند، بسیاری فرض کرده‌اند که این بازی نیز همین مسیر را طی خواهد کرد. شواهد بیشتری اکنون برای پشتیبانی از این نظریه به دست آمده است.

همانطور که توسط خبرنگار Axios به نام استفن توتیلو در توییتر تشخیص داده شده است، اسناد جدیدی از مایکروسافت و آزمایشات اخیر کمیته تجارت فدرال (FTC) به دست آمده و پاسخی از مایکروسافت آمده که The Elder Scrolls 6 را به عنوان یک عنوان مختص کنسول Xbox و کامپیوتر (PC) فهرست کرده و پنجره زمانی مورد انتظار عرضه آن را سال 2026 یا بعد از آن مشخص کرده است. در ابتدای امسال، مدیر عامل Xbox فیل اسپنسر اعلام کرده بود که بازی حداقل پنج سال تا عرضه اش فاصله دارد.

در همین حال، از اسنادی که به تازگی منتشر شده است به دست آمده است که در سپتامبر سال گذشته، مایکروسافت به FTC اعلام کرده که The Elder Scrolls 6 “فقط بر روی Xbox و PC منتشر می‌شود”. در اوایل همان سال، در بیانیه‌ای صادر شده به مقامات نظارتی و رقابتی بازارهای انگلیسی، سونی اعلام کرده بود که نسخه‌ی پلی‌استیشن از The Elder Scrolls 6 پس از تصاحب Bethesda توسط مایکروسافت متوقف شده است.

بطور طبیعی، با توجه به اینکه بازی RPG فانتزی جهان‌باز هنوز تا عرضه‌اش زمان دارد (حداقل تا آن زمان)، احتمالاً یک پاسخ قطعی در مورد پلتفرم‌هایی که این بازی برای آنها عرضه خواهد شد، به زودی بدست نمی‌آوریم. اما با توجه به اینکه دید Bethesda به عناوین بزرگ و جدید خود پس از تصاحب توسط مایکروسافت نگرش آنها را تغییر داده است، به نظر می‌آید که باید فرض کنیم بازی بعدی در فرنچایز Elder Scrolls احتمالاً بر روی پلی‌استیشن عرضه نخواهد شد.

با انتشار Starfield، استودیو بازی‌سازی Bethesda Game Studios به تدریج تمرکز خود را بر روی The Elder Scrolls 6 شروع کرده و این بازی در حال حاضر از مرحله پیش‌تولید خارج شده و در مرحله توسعه ابتدایی قرار دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *