گیمینگرویتی

ثبت نام

آقای کوین افغانی، وظیفه صداپیشگی ماریو و لویجی را برعهده دارد

آقای افغانی جانشین صداگذار افسانه‌ای، چارلز مارتینت (Charles Martinet) خواهد شد، کسی که در ماه مرداد گذشته از این نقش بازنشسته شد تا یک “سفیر ماریو” بشود.

 

به گزارش گیمین‌گرویتی، با نزدیک شدن به عرضه Super Mario Bros. Wonder روی نینتندو سوییچ، آقای کوین افغانی (Kevin Afghani) اعلام کرد که صداگذاری ماریو و لویجی بر عهده او بوده است.

 

او گفت:

من بسیار مفتخرم که ماریو و لویجی را در Super Mario Bros. Wonder صداگذاری کردم. از نینتندو ممنونم که مرا به Flower Kingdom دعوت کرد!

 

آخرین نقش بزرگ آقای افغانی، در بازی Genshin Impact در نقش آرنولد، یک کرکتر غیر قابل بازی (NPC) بود که در یک رویداد انحصاری حضور داشت. او جانشین چارلز مارتینت (Charles Martinet)خواهد شد که در ماه مرداد گذشته از صداگذاری این شخصیت بعد از نزدیک به 3 دهه، بازنشسته شد تا به یک “سفیر ماریو” تبدیل شود.

بازی Super Mario Bros. Wonder در روز 28 مهر ماه (20 اوکتبر) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. ماریو و دوستانش، از جمله پرنسس پیچ، دیزی، لویجی و تود، با بوزر (Bowser) می‌جنگند تا نظم را به Flower Kingdom برگردانند.

این بازی دو بعدی در سبک side-scroller، چندین قدرت‌ جدید به بازی اضافه می‌کند که شامل Elephant، Drll and Bubble، و مکانیک‌های جدیدی مثل Wonder Flowers که مراحل را به صورت عجیب و غریبی دگرگون می‌کند.

 

همچنین، شما می‌توانید برای دیدن تریلر این بازی که از قابلیت‌های جدید رونمایی کرد، اینجا کلیک کنید.

 

منتظر اطلاعات بیشتر این بازی تا زمان عرضه باشید.

 

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *