گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید Super Mario Bros. Wonder از قابلیت های جدید این بازی رونمایی کرد

به گزارش گیمین‌گرویتی در این بازی، هفت دنیای جدید وجود خواهد داشت، از جمله “Pipe-Rock Plateau”، “Fluff-Puff Peaks”، “Shining Falls” و “Petal Isles”. بازیکنان می‌توانند به مراحل بازی در نقشه آن سفر کنند و همچنین مناطقی وجود دارد که بازیکن میتواند مراحل را انتخاب و وارد آن شوند. در نقشه، میزان سختی مراحل نیز نمایش داده می‌شود.

شخصیت‌های قابل بازی شامل Mario، Luigi،Peach، Daisy، Yellow Toad، Blue Toad، Toadette، Yoshi، Red Yoshi، Yellow Yoshi، Blue Yoshi وNabbit هستند. همه بازیکنان به جز یوشی و نابیت کنترل‌ و حرکات یکسانی دارند. یوشی‌ها و نابیت آسیب نمی‌بینند، اما نمی‌توانند با استفاده از پاورآپ‌ها تبدیل شوند. به علاوه،یوشی‌ها می‌توانند با استفاده از پریدن و زبان‌شان دشمنان را بخورند و بیرون بیندازند. در حالت چند نفره، اگر کسی به عنوان یوشی بازی کند، شخصیت‌های دیگر می‌توانند روی آن سوار شوند.

دشمنان جدید شامل Hoppycats، Melon Piranha Plants، Condarts، Konks، Mumsies و Maw-Maws هستند. دشمنان آشنا مانند Goomba، Koopa Troopa، Boo و Lakitu نیز بازگشته‌اند.

اولین پاورآپ جدید Elephant است که به بازیکنان امکان استفاده از خرطوم خود برای شکست دادن دشمنان و پاشیدن آب را می‌دهد. فیل‌ها همچنین می‌توانند به راحتی از بلوک‌ها عبور کنند. پاورآپ Bubble به بازیکنان اجازه می‌دهد حباب‌هایی به وجود آورند تا دشمنان را به دام بیاندازند یا به عنوان پلتفرم‌های محافظتی اضافی استفاده کنند. حفاری به بازیکنان اجازه می‌دهد تا زیرزمین حفاری کنند و به آنها را از دست Falling Enemies نجات بدهد.در Wonder Flower تغییراتی به صحنه و گاهی هم به شخصیت‌ها در اشکال مختلفی به نام Wonder Effects می‌دهد.

این بازی قابلیت چند نفره لوکال و آنلاین دارا خواهد بود. تا چهار بازیکن می‌توانند در حالت لوکال بازی کنند. در حالت آنلاین، سایه‌های بازیکنان زنده نمایان می‌شوند. اگر بازیکنان بمیرند و به شبح تبدیل شوند، می‌توانند با لمس یک بازیکن دیگر یا سایه بازیکن زنده به بازی بازگردند و بدون از دست دادن یک جان بازی کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند پیام‌هایی ارسال کرده و تنظیم‌های Standees را تنظیم کنند که همچنین بازیکنان شبح را زنده می‌کند. همچنین حالت مسابقه با دوستانه وجود دارد.

این بازی در تاریخ ۲۰ اکتبر منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *