گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید Suicide Squad: Kill the Justice جزئیاتی از گیم‌پلی و داستان بازی منتشر می‌کند

در اولین قسمت از برنامه Suicide Squad Insider استودیو Rocksteady جزئیات جدیدی در مورد Suicide Squad: Kill the Justice League ارائه کرد. به گزارش گیمین‌گرویتی این ویدیو، بخش اولیه بازی، نحوه ورود جوخه به متروپولیس و موارد دیگر را به نمایش گذاشت. ما همچنین روش‌های مختلف جا به جایی هرکدام از اعضا در محیط بازی را می بینیم (به کمک اجناس سرقت شده از Hall of Justice).

Deadshot با یک جت پک پرواز کرده در حالی که هارلی کوئین از قلاب Batman و یک Bat Drone استفاده می‌کند. با هماهنگی این دو با هم، او می تواند در صورت نبود ساختمان نیز به پرواز خود ادامه دهد. King Shark جهش و پرش می‌کند در حالی که Captain Boomerang از Speed Force Gauntlet برای دویدن مثل Flash استفاده می‌کند.

در مبارزه، هارلی می تواند فاصله را با قلاب خود کم‌کند و با چوب بیسبال خود به دشمنان ضربه بزند، همچنین او می‌تواند بچرخد و به آنها شلیک کند. Captain Boomerang در حالی که تلپورت می‌کند، دشمنان را منجمد کرده و بومرنگ پرتاب می‌کند و از تفنگ های تک تیرانداز، SMG و تفنگ های ساچمه‌ای استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:‌ Metropolis در Suicide Squad: Kill the Justice League دو برابر Gotham خواهد بود

King Shark تانکی است که سبک بازی او به عنوان “Death from Above” توصیف می شود، همانطور که توسط شیرجه توپخانه ای او روی دشمنان نشان می دهد. او از سلاح های سنگین، تفنگ های تهاجمی و تفنگ های ساچمه ای استفاده می‌کند و می‌تواند چاقو، داس و چاقوهای جنگی را نیز برای مبارزه تن به تن استفاده کند.

Deadshot استاد سلاح های گرم است و از تفنگ های تک تیرانداز، تفنگ های تهاجمی و تپانچه استفاده می‌کند. او همچنین می تواند با «توپ‌های مچی« خود در فاصله نزدیک مبارزه کند. همه اعضای تیم دارای حملات تن به تنی  هستند که می‌توانند سپرهای دشمن را بشکنند و Juggle Kills را آغاز کنند. اگر یک دشمن را با یک حمله ویژه بزنید، همه شلیک ها برای مدت کوتاهی از Critical تضمینی برخوردار می‌شوند. شما همچنین می توانید حملات برداشت سپر را برای شارژ مجدد برخی از سپرهای خود انجام دهید.

هر شخصیت همچنین دارای Suicide Strikes است – یک ضربه مرگبار به هر دشمنی که مدتی برای شارژ شدن طول می کشد. همچنین مکانیزم Counter Shot وجود دارد که در آن قطع یک دشمن با شلیک گلوله می تواند به او آسیب برساند، حملات او را قطع کند یا او را گیج کند.

Suicide Squad: Kill the Justice League در 2 فوریه 2024 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. پیش خرید کننده‌ها می توانند لباس های کلاسیک اعضای Suicide Squad را به صورت رایگان دریافت کنند. Rocksteady در قسمت بعدی جزئیات بیشتری در مورد مبارزه، گیم پلی و موارد دیگر ارائه خواهد کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *