گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: Metropolis در Suicide Squad: Kill the Justice League دو برابر Gotham خواهد بود

استودیو Rocksteady پس از تأخیر در اوایل سال جاری، در مورد Suicide Squad: Kill the Justice League ساکت بوده است. اما اخیراً یک Redditor (که توسط یک mod تأیید شده) جزئیات جدیدی در مورد نسخه‌های Deluxe و Day One Edition، منتشر شد و ادعا شد که بازی تا یک سال پس از عرضه، پشتیبانی خواهد داشت.

طبق گفته Redditor، آنها تریلر جدید “not final” برای بازی را در یک نمایشگاه تجاری اخیر دیدند که نشان داد بازی دارای آب و هوای واقعی و چرخه شبانه روز خواهد بود. آنها همچنین اظهار داشتند که Metropolis دو برابر شهر Gotham در Batman: Arkham Knight است و اینکه حالت چند نفره در بازی وجود دارد، اما حالت انفرادی نیز پشتیبانی می‌شود و بازیکن می‌تواند به دلخواه بین هر چهار شخصیت جابجا شود.

بیشتر بخوانید: Suicide Squad: Kill the Justice League معرفی شد

جالب اینجاست که تریلر همچنین بر بازی کردن بازی به روشی که بازیکن می خواهد تاکید دارد که نشان می دهد ممکن است تمرکز بیشتری بر انتخاب بازیکن در این بازی نسبت به عناوین قبلی Rocksteady وجود داشته باشد. هر شخصیت دارای روش های منحصر به فرد عبور و مرور و مبارزه است، به نظر می‌رسد که برای Deadshot همه چیز در مورد تیراندازی است، در حالی که شخصیت های دیگر بیشتر بر روی مبارزه نزدیک تمرکز می کنند (که نسبت به نسخه قبلی تغییر خواهد کرد).

هنوز مشخص نیست که آیا الزام همیشه آنلاین بودن بازی حذف یا برداشته شده است. Suicide Squad: Kill the Justice League در 2 فوریه 2024 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر می شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *