گیمینگرویتی

ثبت نام

Suicide Squad: Kill the Justice League معرفی شد

پس از سری Batman: Arkham، استدیو Rocksteady با عنوانی دیگر از دنیای DC باز می‌گردد. Suicide Squad: Kill the Justice League عنوان بازی جدید این استدیو است که در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

معرفی شده در طی پنل بازی در DC FanDome، تریلر این اثر به معرفی اعضای Suicide Squad می‌پردازد. این اعضا شامل Harley Quinn، Captain Boomerang, Deadshot و Kingshark هستند.
همانطور که در تریلر بازی مشخص است، با Supermanای پلید رو به رو هستیم و اکنون Suicide Squad وظیفه دارد تا Justice League را از بین ببرد.
داستان Suicide Squad: Kill the Justice League قرابت زیادی با کنیم های Suicide Squad دارد. شخصیت های پلید دنیای DC طبق قراردادی که با دولت امضا کرده‌اند، وظیفه دارند تا Task Force X را تشکیل داده، و به انجام ماموریت‌هایی مخفی بپردازند. بهای انجام این مأموریت ها، بخشش کامل اعضای Suicide Squad است. این بار اما، اعضای Justice League شخصیت‌های منفی داستان هستند که این موضوع با حضور Brainiac تقویت می‌شود.

استدیو Rocksteady اطلاعات بیشتری را در طی استریم این عنوان به اشتراک گذاشت از جمله اینکه گیم‌پلی بازی مشابه به سری Arkham بوده و با توجه به مسلح بودن بیشتر شخصیت‌ها، شامل تیراندازی نیز می‌شود.

همچنین بازی به عنوان یک اثر جهان باز، در Metropolis جریان خواهد داشت.
هر کدام از کاراکترها دارای توانایی‌ها و روش‌های جابه‌جایی در محیط مخصوص به خود است و هر کدام می‌تواند از سلاح‌ها و مهارت‌های قابل ارتقای اختصاصی خود استفاده کند.

لازم به ذکر است که این اثر، عنوانی ۱ تا ۴ نفره خواهد بود که در آن می‌توانید با ۴ نفر دیگر به انجام بازی بپردازید و یا اینکه بازی را به صورت تک نفره پیش ببرید که در این حالت هوش مصنوعی کنترل دیگر شخصیت‌ها را بر عهده خواهد گرفت. همچنین تمام بازیکنان می‌توانند در هر زمان که خواستند وارد بازی شده و یا آن را ترک کنند.

Suicide Squad: Kill the Justice League برای عرضه بر روی PC, PS5 و Xbox series X برنامه ریزی شده است.

در انتها شما را به تماشای تریلر این اثر دعوت می‌کنیم:

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *