گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: همکاری بازی Street Fighter 6 و انیمه Spy×Family Code: White

به گزارش گیمین‌گرویتی، کپکام (Capcom) تریلر جدیدی از همکاری بازی Street Fighter 6 با انیمه‌ی Spy×Family Code: White منتشر کرده است.

 

ویدیوی منتشر شده، مبارزه‌ی طراحی شده‌ی زیبای بین یور (Yor) و چان-لی (Chun-Li) را به تصویر می‌کشد، درحالی که آیتم‌های مخصوص Spy×Family Code: White به بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۱۹ دی (۹ ژانویه) ۲۰۲۴ می‌آیند.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

 

 

بیشتر بخوانید: پوستر و تریلر جدیدی از انیمه Spy×Family Code: White منتشر شد

 

ما شما را راجع به محتواهای این همکاری مطلع خواهیم ساخت.

 

در بازی Street Fighter 6، پلیرها می‌توانند مناطق مختلف جهان را اکتشاف کنند و حرکت‌های مخصوص را که می‌توانند با هم ترکیب و یکسان شوند، از استادهای بسیاری یاد بگیرند. همچنین، حالت Master Assist نیز وجود دارد که در آن پلیرها توانایی احضار استادانی نظیر ریو (Ryu) را دارند تا از کمک آن‌ها در مبارزه خود بهره ببرند.

 

علاوه بر این، شکستن بطری‌ها به وسیله‌ی کاراته، لذت بردن از غذاهای ایتالیایی و بسکتبال، از جمله مینی‌گیم‌هایی هستند که پلیر‌ها می‌توانند با انجام دادن آن‌ها، ارز درون بازی به منظور خرید غذا، لباس و چیزهای دیگر دریافت کنند.

 

شما به طور مستقیم و با فشردن یک دکمه، وارد مبارزه می‌شوید. مبارزه‌های این بازی شامل کنترل کلاسیک شش دکمه‌ای می‌شود اما کنترل مدرن چهار دکمه‌ای هم اضافه کرده است که شامل سه دکمه‌ی حمله‌ی قدرتی و حرکات مخصوص به وسیله‌ی فشردن یک دکمه می‌شود.

 

عنوان مورد بحث اخیراً ۱۸ لباس جدید، Holiday Fighting Pass و موارد دیگر دریافت کرده است.

 

بازی Street Fighter 6 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سریز ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *