گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: پوستر و تریلر جدیدی از انیمه‌ی SPYxFAMILY Code: White منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سایت رسمی انیمه‌ی SPYxFAMILY از تریلر و پوستر جدید برای GekijOBAN SPYxFAMILY Code: White رونمایی کرده است. این تریلر آهنگ اصلی این انیمه به نام”Soulssoup” را نشان می‌دهد که گروه موسیقی Official HiGE DANdism برای این انیمه ساخته است. این گروه اولین آهنگ تم آغازین فصل اول را هم برای این انیمه اجرا کرده بود.

 

این فیلم در تاریخ 1 دی (22 دسامبر) امسال به نمایش درخواهد آمد. این انیمه‌ی تازه، به کل داستان جدیدی را روایت می‌کند.

خالق مانگای این اثر، آقای تاتسویا اندو (Tatsuya Endo) به عنوان خالق اصلی این سری و طراحی شخصیت‌ها یاد شده است و همچنین او بر این فیلم نظارت دارد. استودیوی ویت (WIT STUDIO) و کلاور ورکس (CloverWorks) وظیفه ساخت انیمیشن‌ها را بر عهده دارند. آقای تاکاشی کاتاگیری (Takashi Katagiri) کاگردان و آقای ایچیرو اوکوچی (Ichiro Okouchi) نویسنده‌ی این فیلم هستند. کزوکی شیمادا (Kazuaki Shimada) وظیفه طراحی شخصیت‌ها و کانا ایشیدا (Kana Ishida) طراخ شخصیت‌ فرعی هستند. کایوجی اسانو (Kyoji Asano) کارگردان اصلی انیمیشن می‌باشد و پوستر منتشر شده‌ی فوق را کشیده است. کازوهیرو فوروهاشی (Kazuhiro Furuhashi) ناظر انیمیشن. [K]NoW_NAME تهیه‌کننده موسیقی این عنوان و شوجی هاتا (Shoji Hata) کارگردان صدا هستند.

همچنین، شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

 

ویز مدیا (Viz Media) ناشر مانگای انگلیسی این اثر، داستان را اینگونه توصیف می‌کند:

 

توایلایت (Twilight) زمانی که حرف از ماموریت‌های خطرناک می‌شود و باید به صورت مخفیانه وارد عمل شود تا دنیا به جایی بهتر تبدیل شود، بهترین جاسوس حرفه‌ای در نوع خود است. اما وقتی که ماموریتی شدیداً سخت و غیرممکن را دریافت می‌کند، باید برای اینکار ازدواج کند و صاحب یک بچه شود!

توایلایت کسی نیست که از بقیه برای کارش کمک بگیرد، اما مجبور است که یک زن و یک بچه را برای ماموریتش تدارک ببیند تا بتواند به وسیله‌ی آن‌ها، به مدرسه‌ی خصوصی نخبگان نفوذ کند. چیزی که او نمی‌داند این است که زنی که او انتخاب کرده یک قاتل، و بچه‌ای که به فرزندی قبول کرده، یک تله‌پات است!

 

نظر شما در این مورد چیست؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *