گیمینگرویتی

ثبت نام

طراح مراحل بازی Starfield، بتسدا را ترک می‌کند

به گزارش گیمین‌گرویتی، ویل شن (Will Shen) طراح ارشد مراحل بازی استارفیلد (Starfield)، به عنوان یک پل بین روایت و طراحی عمل می‌کند و به تکامل تکنولوژی در استودیوی Something Weird Games کمک خواهد کرد.

پیت هاینز (Pete Hines) تنها جدایی بزرگ از Bethesda Softworks به حساب نمی‌آید، ویل شن، طراح ارشد مراحل و کارگردان طراحی بازی Starfield، اعلام کرده‌ است که او هم استودیوی بتسدا را ترک خواهد کرد تا به استودیوی Something Weird Games ملحق می‌شود و بر بازی Wyrdsong کار کند. این استودیو شامل افرادی می‌شود که در استودیو‌های BioWare، Bethesda و Obaidian Entertainment کار می‌کردند.

در مصاحبه‌ای با این بازی‌ساز، آقای شن گفت که او به عنوان پلی بین روایت و تیم طراحی در استودیوی Somethig Weird عمل خواهد کرد. همچنین، او به تکامل تکنولوژی در سال‌های آینده به این استودیو کمک می‌کند.

او گفت:

یک ‌خوبی‌ای که تیم و وسایل ساخت دارد این است که شما زبان مشترکی با هم‌تیمی های خود دارید. اما یکی از هیجان‌انگیزترین چیزها درباره مکانی جدید و وسایل جدید این است که شما آن‌ها را با ابتکار عمل و باهم می‌سازید.

ابتکار  عمل در توسعه‌بازی نقش کلیدی دارد. این شگفت‌آور است زمانی که همه آن انرژی را حس می‌کنند، شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه خیلی کارها انجام دهید. تیم‌ها می‌توانند به جریان بیافتند و شما می‌توانید درک کنید زمانی که یک پروژه به سرعت واقعاً در حال حرکت و پیشرفت است، چه حسی دارد.

استودیوی Something Weird Games توسط جف گاردینر (Jeff Gardiner) تاسیس شده، کسی که به روی بازی‌های Fallout 3، Fallout 4، The Elder Scrolls 4: Oblivion، The Elder Scrolls 5: Skyrim و خیلی از بازی‌های دیگر کار کرده است. بازی این استودیو که Wyrdsong‌ نام دارد، یک بازی جهان‌باز نقش آفرینی می‌باشد.

این بازی در کشور پرتغال جریان دارد و شامل انتخابات و پیامدها، شاخه‌های دیالوگی و حتی راوی‌های غیرقابل اعتماد خواهد بود‌. هنوز پلتفرم‌های مقصد و تاریخ انتشاری برای این بازی اعلام نشده است، ولی در ماه‌ها و شاید هم سال‌های آینده، اخبار جدیدی از این بازی منتشر شود. منتظر اطلاعات بیشتر برای این بازی باشید. همچین، شما می‌توانید برای خواندن نقد و بررسی بازی Starfield و پادکست آن، کلیک کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *