گیمینگرویتی

ثبت نام

رئیس استودیوهای Xbox: بازی Starfield کمترین مشکلات فنی بین تمام عناوین Bethesda را خواهد داشت

بعد از نمایش اخیر Starfield که از شخصی‌سازی سفینه فضایی و مبارزات تا دنیاهای مختلف و ساخت شخصیت را نشان می‌داد، شور و هیجان برای این بازی بیشتر شده است. البته با توجه به سابقه Bethesda در عرضه بازی‌ها با مشکلات فنی زیاد، نگرانی‌هایی هم از این جهت برای Starfield وجود دارند. با این حال، مت بوتی به عنوان رئیس استودیوهای Xbox می‌گوید Starfield در وضعیت فعلی کمترین مشکلات فنی در میان تمام عناوین Bethesda را داراست.

به گزارش گیمین‌گرویتی، مت بوتی در مصاحبه با Giant Bomb گفت: «تعداد بسیار زیادی در استودیوهای داخلی ما مشغول تجربه Starfield هستند. این افراد با تاد هاوارد و تیم سازنده کار می‌کنند. تعداد باگ‌های گزارش شده را دیدم و با توجه به ارقام، اگر Starfield امروز در وضعیت فعلی عرضه شود، کمترین میزان مشکلات فنی و باگ را در بین تمام بازی‌های Bethesda در تاریخ خواهد داشت.» چنین صحبت‌هایی باعث دلخوشی است، اما در هر صورت تجربه روز اول نسخه نهایی همیشه متفاوت خواهد بود.

بوتی درباره Bethesda گفت: «تیم به بلوغ رسیده است. آن‌ها تجربه Falloutها، Skyrim و Elder Scrolls را دارند. وقتی معامله انجام شد، تاریخ انتشار این بازی به‌ میزان قابل توجهی زودتر از این‌ها بود؛ حتی زودتر از زمانی که بار اول مشخص کرده بودیم. در نهایت با تاد و تیم سازنده جلسه گذاشتیم و توضیح دادیم که می‌خواهیم به آن‌ها زمان بیشتری بدهیم.»

فیل اسپنسر، مدیر عامل بخش بازی‌های مایکروسافت گفت: «فکر کنم مت گفته بود تمام کارکنان کنترل کیفیت در کل شرکت ما اکنون مشغول تجربه Starfield هستند. تعداد باگ‌ها و کیفیت فعلی را بررسی می‌کنیم. از دید من، بخش عالی آنچه که در نمایش امروز نشان دادیم خود Starfield بود. ما مدتی است که این بازی را انجام می‌دهیم و به اینجا رسیده است.»

بازی Starfield روز 6 سپتامبر (15 شهریور) برای ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. با خرید نسخه Premium می‌توانید زودتر در 1 سپتامبر (10 شهریور) به تجربه آن بپردازید. همچنین با نسخه Premium به گسترش‌دهنده داستانی Shattered Space هم زمانی که عرضه شود دسترسی خواهی داشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *