گیمینگرویتی

ثبت نام

هرآنچه که در Starfield Direct گذشت

بعد از نمایش ایکس باکس، Starfield Direct آغاز شد که دارای نمایشی مفصل و جذاب از این بازی بودیم. در طول این Direct بخش‌هایی از گیم‌‌‌‌پلی مثل شخصی‌سازی، شهرها، گشت‌وگذار در محیط و جزئیات سلاح‌ها در کنار موارد زیاد دیگری به نمایش گذاشته شدند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، تاد هاوارد، کارگردان بازی شخصا برای نمایش بازی Starfield به روی صحنه آمد. او می‌گوید فناوری لازم برای توسعه Starfield قبل از نسل نهم وجود نداشت. نورپردازی‌ و انیمیشن‌ها در این عنوان به شکلی دقیق پیاده‌سازی شده‌اند و فناوری جدیدی برای انیمیشن‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. در هر سیاره شاهد نورپردازی متفاوتی خواهیم بود.

یکی از ویژگی‌های جالب بازی، امکان سکونت در سیاره‌های مختلف است. البته هر سیاره شامل گونه‌های مختلفی خواهد بود که باید حواستان به آن‌ها هم باشد. اکتشاف و گشت‌وگذار از مهم‌ترین بخش‌های گیم‌پلی محسوب می‌شوند.

سفینه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن در کهکشان و سیاره‌های مختلف سفر کنید. البته برای سفر به برخی سیارات که دورتر هستند نیاز به ارتقای سفینه خواهد بود. امکان تغییر رنگ سفینه یا خرید یک سفینه آماده هم وجود خواهد داشت. شما می‌توانید برای سفینه خود خدمه استخدام کنید. تاد هاوارد می‌گوید Starfield یک جهان جدید نیست، بلکه یک کهکشان جدید خلق شده توسط Bethesda است.

شخصی‌سازی و نقش‌آفرینی در سطح بالایی پیاده‌سازی شده است. شما می‌توانید به حالت دلخواه خود مراحل را به پایان برسانید. مثلا اگر به مخفی‌کاری علاقه دارید، می‌توانید مهارت‌های مخفی‌کاری شخصیت خود را ارتقا دهید و بازی را بدین شکل تجربه کنید. سازندگان وعده محتویات بسیار زیادی را می‌دهند و هرکس می‌تواند قصه منحصر به‌فرد خود را رقم بزند. هر شخص می‌تواند داستان متفاوتی را در طول یک ماموریت خاص تجربه کند.

همان‌طور که گفته شد، Starfield دارای شهرها و سیارات متفاوتی است. بنابراین باید انتظار روبه‌رو شدن با جوامع متفاوتی را داشته باشید. امکان تعامل با مردم در Starfield وجود دارد و با جلب اعتمادشان آن‌ها با شما همراه می‌شوند. نقشه‌های عظیم و متفاوتی در دسترس شما قرار می‌گیرند. یکی از نکات مورد توجه، جاذبه است. جاذبه در سیاره‌های مختلف، متفاوت است. گاهی اوقات جاذبه به 0 می‌رسد و شما در هوا معلق می‌مانید. Bethesda می‌خواهد عطش کنجکاوی بازیکنان را با Starfield سیراب کند.

هر سلاح مشخصات منحصر به‌فرد خود را دارد. در Starfield می‌توانید روش‌های متفاوتی را برای مبارزه در پیش بگیرید. سلاح‌ها قرار است متنوع باشند.

امکان نابودی و لوت کردن یک سفینه توسط شما وجود خواهد داشت. البته تصرف و ساخت‌وساز در یک سیاره هم گزینه‌ای در دسترس است. موجودات، گیاهان و محیط‌های طبیعی متنوعی در بازی وجود خواهند داشت. ربات‌ها هم نقش مهمی دارند.

تاد هاوارد می‌گوید تقریبا هرکاری که دوست داشته باشید می‌توانید در Starfield انجام دهید. این عنوان روز 15 شهریور برای ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی عرضه می‌شود. همچنین بازی از روز اول به‌طور رایگان برای مشترکین Game Pass در دسترس قرار می‌گیرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *