گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Starfield به هدف طولانی بازی کردن مخاطب ساخته شده است

به گزارش گیمین‌گرویتی،تاد هاوارد، مدیر Bethesda، می‌گوید که “تصمیم‌گیری برای ساخت بازی Starfield به هدف آن بود که افراد برای مدت زمان طولانی از آن را بازی کنند.” این بازی توسط استودیو بازی Bethesda Game Studios منتشر شد و ماه گذشته بازیکنان را جذب خود کرد (بررسی ما را ببینید). با امکان گشت و گذار بیش از 1000 سیاره، امکان ساخت کشتی‌های گسترده، و چندین فعالیت دیگر، ماجراجویی این بازی فضایی تازه شروع شده است.

در پادکست اخیر Game Maker’s Notebook با مدیر Insomniac Games، تد پرایس، کارگردان تاد هاوارد در مورد این صحبت کرد که Bethesda قصد دارد با بازی Starfield به طور طولانی‌مدت نگاهی داشته باشد. مشابه چیزی که در ژوئن 2021 پس از معرفی بازی اتفاق افتاد، او تکرار کرد که “به صورت آگاهانه طراحی شده تا برای مدت طولانی‌تری بازی شود.”

هاوارد گفت: “یکی از چیزهایی که از بازی‌های قبلی خود یاد گرفته‌ایم، مانند Skyrim و Fallout، این است که مردم می‌خواهند مدت طولانی‌تری آن‌ها را بازی کنند.” او ادامه داد: “بنابراین در مورد بازی Starfield می‌توانم بگویم که از ابتدا آنطور ساخته شد که افراد به مدت طولانی‌تری بازی کنند. چگونه می‌توانیم آن را به نحوی طراحی کنیم که به طور طبیعی این امکان وجود داشته باشد و اگر افراد بازی را انجام داده و کوئست اصلی را پایان داده باشند، می‌توانند این را ببینند.

“اما این یک بازی است که باید بپذیریم که در سه ماه آینده چگونه به نظر می‌آید؟ در شش ماه، یک سال، دو سال، سه سال، چهار سال، پنج سال؟ یاد گرفته‌ایم که این اتفاق خواهد افتاد، بنابراین باید برای آن آماده باشیم، از آن بهره ببریم و آن را بپذیریم. این چیزی است که ما اینجا انجام می‌دهیم و با جامعه مادینگ ما هم یاد گرفته‌ایم. به خودمان یک پایه خوب از بازی برای همه ایجاد کرده‌ایم.”

در حالی که بازی Starfield در حال حاضر ماد‌هایی دارد، پشتیبانی کامل از ماد‌ها در سال آینده عرضه خواهد شد. در این میان، Bethesda در حال کار روی ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از نمایش‌های Ultrawide، DLSS، و یک منو برای کالیبره کردن HDR است. همچنین یک دکمه برای اجازه به بازیکنان برای خوردن غذا به جای ذخیره و سپس مصرف آن نیز وجود خواهد داشت.

DLC نیز در راه است، و دسترسی به اولین دی‌ال‌سی به نام “Shattered Space” در نسخه Premium در دسترس خواهد بود. بازی Starfield برای Xbox Series X/S و کامپیوتر شخصی، همراه با Game Pass، در دسترس است و بیش از 10 میلیون بازیکن دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *