گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: Star Wars Outlaws از تمام توان نسل جدید برای تجربه‌ای یکپارچه بهره می‌برد

ظاهراً قرار است Star Wars Outlaws با سرعت و یکپارچگی خود بسیاری از بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهد، به گونه‌ای که حتی ممکن است از Marvel’s Spider-Man 2 نیز چشم‌گیرتر باشد.

تام هندرسون در X/Twitter در مورد وضعیت عمومی آخرین بازی جهان باز ابرقهرمانی Insomniac اظهار نظر کرد و گفت که تعجب می‌کند که مردم به کاری که Ubisoft Massive با بازی آینده خود Star Wars انجام می‌دهد، چگونه واکنش نشان خواهند داد. هندرسون با توضیح بیشتر گفت که ما بالاخره شاهد بازی‌هایی هستیم که از فناوری نسل فعلی به طور کامل استفاده می‌کنند، که بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

در حالی که چیز زیادی در مورد Star Wars Outlaws نمی‌دانیم، گفته می‌شود که سیارات بازی بسیار بزرگ خواهند بود، به بزرگی دو یا سه منطقه در Assassin’s Creed Odyssey، بنابراین فناوری سفر و عبور و مرور برای ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی بسیار مهم خواهد بود.بازی به بازیکنان آزادی کامل در نحوه برخورد با دشمنان داده و آنها را به برخی از نمادین ترین مکان های جهان Star Wars مانند کانتینای Mos Eisley می‌برد.

بیشتر بخوانید: شرکت Ubisoft تاخیر در عرضه بازی Star Wars Outlaws و Skull and Bones را اعلام کرد

Star Wars Outlaws در سال 2024 در سراسر جهان بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5، Xbox Series X|S و منتشر خواهد شد. ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بازی، شما را به روز نگه خواهیم داشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *