گیمینگرویتی

ثبت نام

شرکت Ubisoft تاخیر در عرضه بازی Star Wars Outlaws و Skull and Bones را اعلام کرد

شرکت Ubisoft گزارش مالی نیمه اول سال 2023-24 را به اشتراک گذاشت. آن‌ها نتایج مالی بسیار خوبی به‌دست آوردند. درآمد آن‌ها برای یک نیمه مالی اول رکوردشکنی کرد. همچنین عرضه موفق بازی‌ Assassin’s Creed Mirage و The Crew Motorfest هم عملکرد بهتری در ربع مالی دوم نسبت به پیش‌بینی‌ها رقم زد. علاوه بر این، نتایج بالاتر از انتظارات بازی‌های قدیمی‌تر هم در رسیدن به این آمار تاثیرگذار بودند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازی Assassin’s Creed Mirage عرضه‌ «قدرت‌مندی» داشت. فروش هفته اول این عنوان قابل مقایسه با آمار Origins و Odyssey است. از طرف دیگر، The Crew Motorfest هم طی هفته اول رکورد جدیدی در تعداد واحدهای فروخته شده، میزان خرج مصرف کننده در بازی و سیزن‌پس به ثبت رساند.

باری دیگر این Rainbow Six Siege بود که باعث پیشتازی Ubisoft بود. با وجود اینکه 8 سال از عرضه این عنوان تیراندازی اول شخص تاکتیکی می‌گذرد، پس از آغاز فصل سوم سال هشتم درآمد دیجیتالی آن 2 برابر شد. به دنبال آن درآمد 50 درصد در نیمه اول 2023-24 افزایش پیدا کرد.

بازی‌های قدیمی‌تر Assassin’s Creed هم بعد از موج عرضه Mirage «عملکردی قوی» داشتند. The Crew 2 هم رکورد تعداد کاربران فعال ماهانه خود را شکست. حتی تجارت ساده موبایلی Ubisoft هم به لطف Idle Bank Tycoon وضعیت خوبی داشت.

با توجه به گزارشات، اقدامات این شرکت برای کاهش هزینه‌ها طبق برنامه پیش می‌رود (7 درصد کاهش سالانه). تعداد کارکنان آن در مقایسه با سپتامبر سال گذشته 1319 نفر کاهش داشته است. با

Ubisoft افزود می‌تواند بدون عرضه بازی بزرگ دیگری که برای ربع مالی آخر سال (نیمه اول 2024) برنامه‌ریزی شده بود به اهداف خود دست یابد. با وجود اینکه نام این بازی مشخص نشد، احتمال داده می‌شود منظور آن‌ها همان عنوان Star Wars Outlaws باشد که حالا قرار است سال مالی آینده در دسترس قرار گیرد.

همچنین Skull and Bones هم که در میان بازی‌هایی با بیشترین تعداد تاخیر در تاریخ است، باری دیگر با تغییر در زمان انتشار مواجه شد. طبق گزارشات، این عنوان هم ربع مالی اول 2024 عرضه می‌شود. Ubisoft همچنین می‌خواهد پیش از پایان سال مالی فعلی بازی واقعیت مچازی Assassin’s Creed Nexus را در کنار Avatar: Frontiers of Pandora، Just Dance 2024 و Prince of Persia: The Lost Crown منتشر کند. بازی‌های رایگان Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence با XDefiant هم در این برنامه هستند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *