گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: استودیوی Sledgehammer به دنبال ساخت ادامه‌ بازی Advanced Warfare بوده است

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به شکستی بزرگ تبدیل شد و با کمپینی کوتاه و نه چندان جالب، انتقادات بسیاری را برانگیخت. در پی استقبال ضعیف از این بازی شوتر اول شخص، طبق گزارش اخیر، جیسون شرایر (Jason Schreier) از رسانه‌‌ی بلومبرگ (Bloomberg)، گفته است که استودیوی اسلج‌همر (Sledgehammer Games) وقت داشته است تا تنها در مدت 16 ماه بخش کمپین بازی را بسازد و همچنین، ساخت این بازی در شرایطی نامناسب صورت گرفته است.

علاوه بر این موارد، نکنه جالب دیگر این است که حتی خود استودیوی اسلج‌همر هم نمی‌خواسته که به روی بازی Modern Warfare 3 کار کند. طبق گزارشات، پس از تمام شدن ساخت بازی Call of Duty: Vanguard در سال 2021، این استودیو، عنوانی با نام رمز Anvil را به شرکت مادر خود یعنی اکتیویژن (Activision) ارائه داد که قرار بود در دنیایی یکسان و دنباله‌ی بازی Call of Duty: Advanced Warfare ساخته‌ی سال 2014 باشد.

ظاهراً قبل از اینکه تمام تمرکز به سوی این پروژه برود، مقداری کار به روی آن انجام شد که سپس با مخالفت اکتیویژن همراه بود و با تذکر این شرکت، استودیوی اسلج‌همر مجبور شد تا به روی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 کار کند.

جالب است بدانید که این اولین بار نیست استودیوی اسلج‌همر تلاش کرده تا دنباله‌ این بازی را بسازد. طبق گزارشات، آن‌ها قبل از اینکه کار به روی بازی Call of Duty: WW2 را شروع کنند، اولین انتخاب آن‌ها کار به روی دنباله‌ی Advanced Warfare بود. اینکه آیا استودیوی اسلج‌همر در آینده موفق به ساخت دنباله‌ی این بازی خواهد شد یا خیر هنوز مشخص نیست، اما آن‌ها قطعاً امیدوار هستند که شرایط عوض شود، خصوصاً که اکنون در مالکیت مایکروسافت (Microsoft) قرار دارند.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *