گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 مبارزات این عنوان را به تصویر می‌کشد

به گزارش گیمین‌گرویتی، در مراسم The Game Awards 2023، نینجا تئوری (Ninja Theory) سازنده‌ی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 که دنباله‌ی بازی 2017 آن است، تریلزی از این بازی منتشر کرد. تریلر منتشر شده، سنوا را نشان می‌دهد که در معرض آزمایش‌ها و مصیبت‌های مختلفی قرار می‌گیرد. از مبارزات – که قابلیت نگه داشتن همزمان دو تبر را نشان داد – تا مخفی‌کاری و اکتشاف.

 

شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید:

این بازی، در جزیره‌ی وایکینگ (Viking) در جریان دارد و سنوا، سفری را آغاز می‌کند تا آن‌هایی را که مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند را نجات دهد. با گذشته‌ی خشونت‌آمیزی که او در مقابل مردان شمالی داشته و باعث شدند تا عزیزانش را از دست دهد، این سفر، سفری عادی برای سنوا است. او همچنان از بیماری روان‌پریشی رنج می‌برد، چون صداهای درون سرش به او فشار میاورد. با این حال، سنوا تسلیم نمی‌شود و ادامه می‌دهد.

 

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال 2024 عرضه خواهد شد. بنا بر گفته‌ی مت بوتی (Matt Booty)، رییس بخش محتوا و استودیوهای ایکس‌باکس، این بازی پس از عرضه‌ی دو عنوان Ara: History Untold و Towerborne عرضه می‌شود. بازی Hellblade 2 برای ایکس‌باکس سریز ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین، در روز اول عرضه، برای سرویس گیم‌پس قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید: بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *