گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و بازی‌ای است که ما مدت‌هاست منتظر عرضه‌ی آن و شنیدن خبری از آن هستیم، اما به نظر می‌رسد که صبر کردن رو‌ به اتمام است. در اوایل امسال، مایکروسافت، تصاویری از این بازی نشان داد و تایید کرد که این بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. اکنون ما سرنخی از تاریخ دقیق عرضه‌ی آن داریم.

در جدیدترین قسمت پادکست The Fourth Curtain، مت بوتی (Matt Booty)، رییس محتوا و استودیوهای ایکس‌باکس (Xbox) درمورد نقشه‌ی دیرینه‌ی ایکس‌باکس برای عرضه‌ی یک بازی‌ فرست‌پارتی بزرگ در هر 3 ماه سال صحبت کرد. او درحالی که به برنامه انتشار فعلی و آینده‌ی ایکس‌باکس می‌پرداخت، اشاره کرد که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در اواخر سال 2024 بعد از عرضه‌ی دو بازی Ara: History Untold و Towerborne منتشر خواهد شد.

 

مت بوتی گفت:

 

ما هدفی بزرگ داریم، می‌دانید، عرضه‌ی 4 بازی بزرگ در یک سال. پس هر 3 ماه، ما چیزی جدید برای ارائه داریم و فکر می‌کنم که بعد از بازی Starfield ،Forza Motorsport و بعد در سال 2024 بازی Ara: History Untold و Towerborne، ما بازی Hellblade 2 را داریم که در اواخر سال عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که درحال نزدیک شدن به هدفمان هستیم.

 

این می‌تواند حاکی از آن باشد که بازی Hellblade 2 در نیمه‌ی دوم سال 2024 عرضه خواهد شد. با عرضه شدن بازی‌های Ara و Towerborne در 3 ماهه اول و دوم سال 2024، ایکس‌باکس بازی Flight Simulator 2024 و Avowed هم برای این سال برنامه‌ریزی کرده است، پس جالب است تا بدانیم بازی Hellblade دقیقا در کدام تاریخ عرضه خواهد شد.

در ماه سپتامبر، استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این بازی، نینجا تئوری (Ninja Theory)، گفت که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 به نقظه‌ی عطفی در توسعه خود رسیده است و اکنون از ابتدا تا انتهای خود قابل بازی می‌باشد، پس به نظر می‌رسد که این بازی، توسعه‌ی پایداری دارد و درحال پیشرفت است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *