گیمینگرویتی

ثبت نام

کارگردان بازی Returnal از استودیو جدا می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، آقای کروگر (Harry Krueger)، کسی که از سال ۲۰۱۴ به عنوان کارگردان بازی‌های استودیوی هاوس‌مارک (Housemarque) به حساب می‌آمد، بعد از نزدیک ۱۵ سال از این استودیو جدا می‌شود.

 

استودیوی هاوس‌مارک جدایی هری کروگر، کسی که بازی Returnal را کارگردانی کرده بود را اعلام کرد. آقای کروگر بعد از ۱۵ سال کار در استودیو و سابقه‌ کار بر بروی عناوین Nex Machina ،Resogun و Outland، از استودیو جدا می‌شود. او در سال ۲۰۱۴، تبدیل به کارگردان بازی‌های استودیو شد.

 

هری کروگر گفت:

 

در طی ۱۴ سال کاری من در هاوس‌مارک، بسیار خوش‌‌شانس بودم تا روی پروژه‌های رویایی خود یکی پس از دیگری کار کنم و سعادت این را داشتم تا در این مدت، کنار افرادی بسیار شگفت‌انگیز و با استعدادی کار کنم. این یک افتخار بود تا با هاوس‌مارک همراه بودم و رشد خودمان را از عناوین الهام‌گرفته شده آرکیدی تا قله‌هایی را که با Returnal فتح کردیم، شاهد بودم. ما واقعا کارهای فوق‌العاده‌ای با یکدیگر انجام دادیم و من همیشه به کار‌هایی که به عنوان یک استودیو انجام دادیم، افتخار خواهم کرد.

 

کروگر اضافه کرد که او با دید خوشبینانه نسبت به آینده هاوس‌مارک، این استودیو را ترک خواهد کرد. استودیویی که هم‌اکنون درحال کار روی عنوان بزرگ بعدی خود می‌باشد.

 

او در ادامه گفت:

 

جدا شدن از هاوس‌مارک تصمیم بسیار دشواری برای من بود، اما من این شرکت را با قدردانی از گذشته و خوشبینی نسبت به آینده‌ی آن ترک می‌کنم. با پروژه‌ای هیجان‌انگیز در دست ساخت، تیمی شگفت‌انگیز که اکنون قوی‌تر از همیشه است و کمک‌های ادامه‌دار سونی و پلی‌استیشن استودیوز، من می‌دانم که دوران اوج هاوس‌مارک فرا خواهد رسید.

 

هنوز چیز زیادی درباره‌ی پروژه‌ی بعدی هاوس‌مارک مشخص نیست. در سال ۲۰۲۱ با خریداری شدن این استودیو به‌دست سونی، استودیوی مذکور تایید کرد که می‌خواهد به کار روی پروژه‌های بزرگ ادامه دهد و حتی از بازی Returnal هم فراتر خواهند رفت.

در مارس ۲۰۲۲، تایید شد که عنوان بعدی هاوس‌مارک، آی‌پی جدید خواهد بود؛ درحالی که بعدتر طراح روایی استودیو یعنی اوی کورهونن (Eevi Korhonen) گفت که این بازی از ایده‌های استفاده نشده‌ی Returnal استفاده می‌کند. اوایل امسال، هاوس‌مارک اعلام کرد که تعداد کارمندان این استودیو به ۱۱۰ نفر افزایش یافته است.

 

بازی Returnal در رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۵ در دسترس است. تا ماه جولای سال ۲۰۲۱،  این بازی بیش از ۵۶۰ هزار نسخه فروخته بود. شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را از این لینک بخوانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *