گیمینگرویتی

ثبت نام

تعداد کارمندان استودیو سازنده بازی Returnal به 110 نفر رسید

استودیوی Housemarque سال 2021 با عرضه بازی تیراندازی و علمی تخیلی Returnal بهترین عنوان تاریخ خود را عرض کرد. در کنار انتشار این عنوان، استودیوی Housemarque همچنین به مالکیت پلی استیشن نیز در آمد. طبیعتا با در نظر گرفتن تمام این‌ها بسیاری از طرفداران منتظر کار بعدی آن‌ها هستند. با اینکه جواب واضحی در این خصوص نداریم، به‌نظر می‌رسد این استودیو با تقویت نیروی خود مشغول کار روی پروژه بعدی است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، سایت Push Square متوجه شد که Ilari Kuittinen، رئیس و موسس Housemarque، در لیست سخنگویان Reboot Develop Blue 2023 حضور دارد. در بیوگرافی او آمده که استودیوی Housemarque بعد از جذب نیرو و گسترش خود حالا 110 کارمند دارد. در ادامه همچنین گفته شده که آن‌ها زیر پرچم پلی استیشن در حال کار روی بازی بعدی هستند.

اطلاعات خاصی درباره پروژه بعدی Housemarque در دسترس نیست جز اینکه Kuittinen سال گذشته تایید کرده بود این پروژه مربوط به یک آی‌پی جدید است. پیش از آن وی گفته بود استودیو می‌خواهد از دستاوردهای Returnal فراتر بروند. طراح ارشد روایت Housemarque هم گفته بود می‌خواهد از ایده‌های استفاده نشده Returnal در آی‌پی جدید استفاده کنند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *