گیمینگرویتی

ثبت نام

پروژه Vanguard استودیوی Remedy ریبوت می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی رمدی انترتینمنت (Remedy Entertainment) پروژه‌های بسیاری برای عرضه در دست دارد و یکی از اسرارآمیزترین آن‌ها، ونگارد (Vanguard) است که توسط شرکت تنسنت (Tencent) تامین مالی می‌شود. این بازی که قرار بوده تا یک اثر free-to-play باشد، اکنون رمدی با موفقیت بازی Alan Wake 2، برنامه‌ی دیگری دارد. درحالی که پروژه Vanguard هنوز لغو نشده است، ریبوت شده و یک اثر پولی خواهد بود و دیگر با نام رمز Kestrel شناخته می‌شود. ظاهرا با ریبوت شدن این پروژه، اکنون Vangaurd بیشتر بر نقاط قوت استودیوی رمدی، مانند جهان‌سازی‌، داستان و اتمسفر تمرکز خواهد کرد.

رمدی در سال ۲۰۲۱، قراردادی با تنسنت به عنوان شریک ناشر Vanguard امضا کرد. طی یکسری شک و شبه‌ها در ساخت یک بازی موفق، تا بازار دائم‌التغییر بازی‌های free-to-play و ریسک‌های موجود آن، شرکا درمورد یک مسیر جدید برای این بازی بحث کردند ‌که طی آن، نام رمز Krestel به این پروژه داده شد. این ریبوت، پس از عبور کردن این بازی از مرحله‌ی اثبات مفهوم و بررسی‌های رمدی و تنسنت بر سر وضعیت پروژه و قدم‌های بعدی آن، انجام شد. Vanguard دوباره به مرحله‌ی مفهومی بازمی‌گردد. قسمتی از توسعه‌دهندگان سابق Vanguard به تیم‌های دیگر استودیو ملحق می‌شوند تا روی بازی‌‌های آینده کار کنند، درحالی که رهبری اصلی و اعضای منتخب تیم توسعه‌ی Krestel به روی مسیر جدید این پروژه کار می‌کنند تا یک بازی پریمیوم با المان‌های قوی کو-آپ بسازند.

ما هنوز چیز بیشتری درباره‌ی Vanguard یا Kestrel نمی‌دانیم و به نظر می‌رسد که قرار نیست به این زودی‌ها عرضه شود. شما دوست دارید چه تجربه co-op‌ای از رمدی ببینید؟ همچنین، شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Alan Wake 2 را از این لینک بخوانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *