گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: نمایش مبارزات و اکتشافات در تریلر جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown

به گزارش گیمین‌گرویتی، یوبیسافت (Ubisoft) تریلر جدیدی از بازی ساید-اسکرولینگ (Side-Scrolling) خود یعنی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر کرده است که گیم‌پلی این عنوان به همراه توضیحاتی راجع به ساز و کارهای مختلف آن را شامل می‌شود.

 

شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

 

 

تریلر منتشر شده جدا از موارد دیگر، مبارزات باس‌ها، مبارزات فنی، و بخش‌های چالش‌برانگیز پلتفرمینگ را به تصویر می‌کشد. زمانی که نوبت به نحوه‌ی جا‌به‌جایی و اکتشاف می‌رسد، تریلر مورد بحث به حرکت‌های ساده‌ای مانند Double Jump تا حرکت‌های پیچیده‌تری مانند Wall Jump و Mid-Air Dashing می‌پردازد.

 

در سبک مترویدوینیا (Metroidvania)، پلیرها باید تا جای ممکن دنیا را برای به دست آوردن مهارت‌های مختلف برای پیشرفت در بازی اکتشاف کنند. بازی Prince of Persia: The Lost Crown شامل قدرت‌های زمانی نیز می‌شود. از کشف سطوح از دست رفته در زمان گرفته تا جمع‌آوری المان‌های متنوع از دنیای موازی برای استفاده در زمانی دیگر.

 

همچنین، تریلر منتشر شده به گزینه‌های مختلف در مبارزات بازی مورد بحث می‌پردازد. از Aerial Juggling گرفته تا تیرکمان. بازی Prince of Persia: The Lost Crown شامل سیستم پیشرفت شخصیت در قالب تهاجمی و دفاعی نیز می‌شود که می‌توانید آن‌ها را باز کنید. بازی مذکور دارای یک سیستم به نام Gear هم می‌باشد و به صورت طلسم است که به پلیرها توانایی بهبودسازی اسلحه‌ها را می‌دهد؛ مانند تغییر چگونگی کار کردن اسلحه‌ها.

 

بازی Prince of Persia: The Lost Crown برای عرضه در تاریخ 28 دی (18 ژانویه) و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سریز ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. همچنین، یک دموی رایگان از این بازی در تاریخ 21 دی (11 ژانویه) عرضه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: دموی رایگان بازی Prince of Persia: The Lost Crown رسماً معرفی شد

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *