گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: دموی رایگان Prince of Persia: The Lost Crown رسماً معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، تنها چند هفته‌ی دیگر تا عرضه شدن مورد انتظار و بسیار تاخیر خورده‌ی Prince of Persia: The Lost Crown باقی مانده است. این بازی در مراسم The Game Awards 2023 همانطور که تایید شده بود، تریلری جدید دریافت کرد که حتی زودتر از موعد هم فاش شده بود. تریلر منتشر شده بر روایت خود متمرکز است و مهم‌تر از آن، دمو‌یی از این بازی معرفی شد.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

بازی Primce of Persia: The Lost Crown به پلیرها اجازه می‌دهد تا به عنوان سارگون (Sargon)، عضوی از نخبگان ارتش به نام The Immortals قرار بگیرند. او ماموریت دارد تا از کوه قاف (Qaf) بالا برود و شاهزاده را نجات دهد. سارگون به مرور زمان، در طی مسیر خود با قدرت‌هایی از قبیل کنترل فضا و زمان، قوی و قوی‌تر می‌شود، درحالی که در این مسیر با سیر مختلفی از دشمنان رو‌به‌رو می‌شود.

 

همچنین، یوبیسافت (Ubisoft) تایید کرده است که بازی Prince of Persia: The Lost Crown روی همه پلتفرم‌ها، در تاریخ ۲۱ دی (۱۱ ژانویه)، یک هفته قبل از عرضه، یک دموی رایگان دریافت خواهد کرد.

 

نسخه‌ی کامل این عنوان در تاریخ ۲۸ دی (۱۸ ژانویه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سریز ایکس/اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی، در دسترس قرار خواهد گرفت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *