گیمینگرویتی

ثبت نام

اطلاعات جدید نشان می‌دهد که Nintendo Switch توانایی اجرای بازی‌ها در 1080p را خواهد داشت

1اطلاعات کمی در مورد Nintendo Switch 2 وجود دارد، اما افشاگری‌ها نام و برخی از ویژگی های پردازنده‌ای که کنسول را تغذیه می‌کند، Tegra T239، نسخه‌ای سفارشی از پردازنده T234 را فاش کردند. به لطف این اطلاعات، می‌توان ایده کلی از نحوه اجرای بازی ها در کنسول دریافت کرد.

به گزارش گیمین‌گرویتی در یک ویدیوی جدید امروز، Digital Foundry سعی کرد مشخصات پردازنده را با لپ تاپ Dell Vostro 5630 مجهز به پردازنده Core i7 1360p و 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 4800MHz است و در کنار آن SSD 512 گیگابایتی و RTX 2050، که دارای سیلیکونی مشابه RTX 3050 مبتنی بر Ampere و 3050 Ti است را شامل می‌شود اما با تعداد هسته CUDA کمی بالاتر از T239، به طور دقیق 2048 در مقابل 1536. با رابط 64 بیتی، این GPU است که پهنای باند حافظه ای نزدیک به پهنای باند Nintendo Switch 2 را ارائه می‌دهد، اگرچه 4 گیگابایت VRAM احتمالاً کمتر از مقدار رم کنسول است.

در حالی که دمو The Matrix Awakens، که گزارش شده بود با ری‌تریسینگ در کنسول جدید Nintendo اجرا می شود، در این سیستم اجرا نمی‌شد، عناوین دیگری مانند Fortinte UE5 با Lumen، Death Stranding، Control، Cyberpunk 2077 و A Plague Tale: Requiem عملکرد قابل قبولی داشتند. به لطف DLSS، همه بازی ها با سرعت بیش از 30 FPS با ری‌تریسینگ و در رزولوشن 1080p و برخی از آنها حتی در رزولوشن 1440p با عملکرد قابل قبول اجرا می‌شوند. به همین ترتیب، Digital Foundry بر این باور است که Nintendo Switch 2 قطعاً می تواند عملکردی قابل مقایسه با کنسول های نسل قبلی ارائه دهد. همچنین تأکید می کند که فناوری ارتقاء NVIDIA چگونه یک مؤلفه حیاتی سیستم جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کنسول نینتندو سوئیچ 2 احتمالا دارای صفحه نمایش دوگانه و قابل جداسازی خواهد بود

هنوز Nintendo Switch 2 به طور رسمی اعلام نشده است. ما در مورد کنسول به شما اطلاع خواهیم داد که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست خواهیم آورد، بنابراین برای تمام آخرین اخبار، منتظر باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *