گیمینگرویتی

ثبت نام

کنسول نینتندو سوئیچ 2 احتمالا دارای صفحه نمایش دوگانه و قابل جداسازی خواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، اختراع ثبت شده جدید نینتندو حاکی از آن است که کنسول Nintendo Switch 2 احتمالا دارای صفحه نمایش دوگانه و قابل جداسازی خواهد بود.

طبق گزارش Gamerant، اختراع ثبت شده جدید دستگاهی را نشان می‌دهد که بی‌شباهت با Nintendo 3DS نیست. این دستگاه دارای 2 صفحه متفاوت است که به‌طور بی‌سیم به یکدیگر متصل می‌شوند. علاوه بر این، دستگاه مورد نظر دارای صفحه‌ای لمسی است که برای راه انداختن کنسول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بسیاری از اختراعات ثبت شده ممکن است به محصولات واقعی تبدیل نشوند. در هر صورت این دستگاه بدون نام قطعا با تم Nintendo Switch تطابق دارد، بنابراین شاید برخی از ویژگی‌های ذکر شده برای آن مربوط به Nintendo Switch 2 باشند. همچنین چنین دستگاهی باعث می‌شود کار نینتندو برای اضافه کردن بازی‌های DS و 3DS به فهرست بازی‌های Nintendo Switch Online آسان باشد.

در حال حاضر چیز زیادی درباره کنسول جدید نینتندو نمی‌دانیم. طبق آخرین شایعه، این کنسول از NVIDIA DLSS 3.5 Ray Reconstruction پشتیبانی می‌کند. استفاده از این فناوری توانایی‌های Ray Tracing آن را بالاتر از پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس می‌سازد. با این حال، احتمالا از Frame Generation پشتیبانی نخواهد شد چون به‌نظر می‌رسد نینتندو و انویدیا در حال تلاش برای اجرای ویژگی‌هایی هستند که بیشترین کاربرد را برای یک سیستم ترکیبی دارند.

هنوز تاریخ انتشار نینتندو سوئیچ 2 مشخص نیست. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت. منتظر اخبار جدید در آینده باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *